خبرهای داغ:

آغاز ساخت موکب اربعین مسجدسلیمان در مرز چذابه

با شروع به نزدیکی ایام اربعین جهت سهولت در خدمات دهی و رفاه حال زائرین برای پیاده روی اربعین هم زمان با دیگر شهرها و نقاط مختلف سراسر استان و کشور که در پایانه های مرزی برای احداث موکب مستقر شدند مسجدسلیمان نیز از حدود ده روز پیش در مرز چذابه در کنار شهرهای سایر استان خوزستان شروع به احداث این موکب کرد.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۳۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

در این ارتباط حجت الاسلام والمسلمین محمد هاشم زاده مسئول شجره طیبه صالحین سپاه پاسداران و رئیس ستاد عتبات عالیات مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مسجدسلیمان اظهار کرد : ساخت موکب اربعین حسینی با همکاری سپاه پاسداران مسجدسلیمان؛ دفتر امام جمعه و شرکت بهره برداری نفت وعتبات و با حضور و تلاش دو گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه پاسداران و جمعی از طلاب حوزه علمیه در مرز چزابه آغاز شده است.
وی گفت : هزینه ساخت این موکب با همکاری سپاه پاسداران؛ شرکت بهره برداری نفت و گاز ، عتبات عالیات و حضور خیرین و مردم نیکو کار گردآوری می شود.
گفتنی است در ساخت این موکب گروه جهادی شهید عباس اسفندیاری محله مال جانکی حوزه یکم شهید دستغیب و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج مقداد مسجد جامع نمره یک بسیج سازندگی سپاه پاسداران مسجدسلیمان فعالیت می کنند.

این دو گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه پاسداران از ده روز پیش جهت ساخت موکب در مرز چذابه مستقر هستند و طبق گفته یکی از اعضای این گروه جهادی تا یکی دو روز آینده کار شناژ بندی کف این موکب به اتمام می رسد و مراحل بعدی کار این موکب آغاز می شود.

برای راه اندازی و فعالیت موکب بختیاری شهرستان مسجدسلیمان نیز پویش مردمی نذر اربعین برپا شده است و همه خیرین و عموم مردم خیراندیش می توانند کلیه نذورات خود را جهت سهیم شدن در برپایی این موکب از طریق واریز نقدی به شماره کارت اعلام شده
۵۸۹۲۱۰۱۱۴۳۴۲۹۲۰۳ واریز کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۶۹۷۳۴۶۳۰ تماس حاصل کنند.

گفتنی است بر اساس گزارش های اعلام شده حدود ۳۰۰ موکب در چذابه و ۴۰۰ موکب در شلمچه توسط هیئت‌های مردمی برپا می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار