خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان:

مجروحان حمله تروریستی سال قبل اهوازامروز مشتاق تر به مراسم آمدند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: مجروحان حمله تروریستی سال گذشته اهواز، امسال با اشتیاق بیشتری برای حضور در این مراسم داشتند.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۰۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج ، سردار حسن شاهوار پور صبح امروز در آئین رژه نیروهای مسلح استان خوزستان در اهواز به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار: ایستادگی و مقاومت مردم ما در دفاع مقدس در تاسی از حرکت امام حسین (ع) و عاشورا بود.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دشمنان حمله‌ها و هجمه‌های مختلفی را به کشور و مردم ما روا داشتند اما مردم ما هیچ‌گاه از نترسیدند و همیشه در برابر ظلم، تجاوز و حملات دشمنان با ایثارگری ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(ع) استان خوزستان با بیان اینکه دشمنان از یادآوری پیروزی‌های نظام مقدس اسلامی ناراحت می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته حمله تروریستی توسط پلیدترین گروه‌های تکفیری صورت گرفت.

شاهوار پور در ادامه بیان کرد: امسال مجروحان و بازماندگان حادثه سال گذشته بیش از دیگر افراد اشتیاق حضور در برنامه را داشتند.

وی با عنوان اینکه بیش از ۱۷هزار شهید ترور در کشور وجود دارد، گفت: بیش از ۲۰۰هزار شهید برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده و همچنان ایستادگی کرده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) افزود: همه مردم در هر سمت و مقام دولتی و نظامی که هستند به رغم مشکلات همواره متحد در برابر دشمنان و هجمه‌هایشان ایستادگی کرده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها