خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات:

اجرای بیش از 300 برنامه هفته دفاع مقدس در قاین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: بیش از 300 برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۶۷۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در نشست خبری با اصحاب رسانه  گفت: دفاع مقدس نقطه اوج اقتدار انقلاب اسلامی است و فرصت غنیمتی برای گسترش و ترویج روحیه ایثارگری و انتقال این ارزش ها به نسل جوان است.

 

وی با بیان این که دفاع مقدس نشان داد که در سایه اتحاد،ایمان به خدا وحُسن ظن به تحقق وعده الهی می توان در برابر دشمن تا بُن دندان مسلح ایستاد گفت: ما توانسته ایم از گذرگاه های دشوار عبور کنیم و به دنیا نشان دادیم که در عرصه های بین المللی مولفه های جدیدی از جمله مقاومت که در دفاع مقدس تعریف شده بود مصداق پیدا کرد و امروز نیز نیازمند احیاء مقاومت دوران دفاع مقدس هستیم و فرهنگ مقاومت نشان داد که نسخه موفقی برای اجرا در عرصه های مختلف می باشد.

 

هزاری در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: امسال نیز در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران 8 سال جنگ تحمیلی برنامه های متنوعی را در جهت انتقال فرهنگ ناب مقاومت به نسل جدید در شهرستان قاین خواهیم داشت.

 

وی، برگزاری رژه موتوری و نواخته شدن زنگ ایثارو مقاومت را از آغازین برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: غبار روبی گلزار شهدا و تجدید بیعت با شهدا، برپایی ایستگاه سلامت، برپایی میز خدمت در شهر قاین و اسفدن، برگزاری همایش مادران آسمانی، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی با عنوان آبروی محله، طرح نصب پلاک افتخار، همایش رهروان مدافعین حرم، نشست های بصیرتی عاشورایی و همایش نوجوانان و دفاع مقدس از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 

فرمانده ناحیه سپاه قاین ادامه داد: همایش پیاده روی خانوادگی، اعزام مبلغ و طلبه به مناطق فاقد روحانی در هفته دفاع مقدس، برگزاری برنامه میقات صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، یادواره های شهدا از جمله یادواره شهید حججی ، یادواره شهدای مسجد جامع قاین با حضور سردار قالیباف، همایش لشکر فرشتگان ویژه بانوان و تبیین نقش زنان در دوران دفاع مقدس، همایش غیرت مداران پیشکسوت دوران دفاع مقدس، همایش فعالان فضای مجازی و همایش دختران آفتاب ویژه دانش آموزان از اهم برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان قاین خواهد بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها