خبرهای داغ:

خدمت به زائران اربعین، لبیک به ندای " هَل مِن ناصر یَنصُرُنی" سیدالشهدا(ع) است

نماینده موکب داران عراقی گفت: خدمتگذاران زائران حسینی و موکب داران عراقی با هرچه که در توان داشتند از جان و مال خود چیزی کم نگذاشتند و به ندای هَل مِن ناصر یَنصُرُنی امام حسین(ع) لبیک گفتند.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۹۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سید عامر الموسوی در همایش تکریم خادمین اربعین حسینی که در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، عنوان کرد: در زمان حکومت ظالم بعثی، امکان زیارت عتبات عالیات و مرقد مطر امام حسین (ع) فراهم نبود، ولی با مجاهدت‌های حشد الشعبی و رزمندگان اسلام، این مهم فراهم شد و خدمت زوار که نعمتی بزرگ است برای مردم عراق مهیا گردید.

وی افزود: امام حسین (ع) فرمود که برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردم و از این کلمات ماندگار امام حسین (ع) درس گرفتیم و در برابر ظلم و طغیان ایستادگی کردیم و این ایستادگی نتیجه داد و ظلمت و تاریکی به برکت امام حسین (ع) پایان یافتو نور خورشید تابان امام حسین (ع) بر خدمتگذارانش تابید.

نماینده موکب داران عراقی بیان کرد: خدمتگذاران زائران حسینی و موکب داران عراقی با هرچه که در توان داشتند از جان و مال خود چیزی کم نگذاشتند و به ندای هَل مِن ناصر یَنصُرُنی امام حسین (ع) لبیک گفتند؛ ما باید قدر این نعمت را بدانیم و همه خدمتگذاران اربعین حسینی در ایران و عراق با یکدیگر متحد شوند و ندای لبیک یا حسین را در عمل پیاده کنند.
ارسال نظرات