خبرهای داغ:
در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس زیرکوه عنوان شد

یأس و ناامیدی در دوران دفاع مقدس ایجاد نشد/ هفته دفاع مقدس فراتر از وظیفه ذاتی خودمان انجام وظیفه کنیم

فرماندار شهرستان زیرکوه دوران دفاع مقدس را ایام خاص در انقلاب اسلامی ایران دانست و زنده نگهداشتن هفته دفاع مقدس را ضروری خواند و گفت: این هفته باید خیلی پر بار و فراتر از وظیفه ذاتی خودمان انجام وظیفه کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۴۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس با حضور اعضای  ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در زیرکوه برگزار شد.

فرماندار شهرستان زیرکوه در این جلسه هشت سال دفاع مقدس را سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست وگفت: دفاع مقدس دانشگاه سازندگی و اخلاق بود.

عربشاهی با بیان نقش مهم و تأثیرگذار رهبری وولایت فقیه در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: رهبری و هدایت پیامبر گونه حضرت امام (ره) از مهمترین عوامل پیروزی ما در مقابل صدام و جبهه استکبار بود.

وی ادامه داد: وجود نیروهای رزمنده بسیج وسپاه، ارتش، مرزبانی و مردم که با جان و دل در مقابل دشمن ایستادگی کردند و حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان ایران را به دشمن ندادند، در تاریخ ماندگار شد.

فرماندار زیرکوه  در ادامه افزود: یأس و ناامیدی در دوران دفاع مقدس ایجاد نشد و اگر الان هم جنگی صورت گیرد، مردم شریف ایران اسلامی دوشادوش نیروهای مسلح از میهن عزیزمان دفاع خواهند کرد.

وی یکی از عوامل مهم پیروزی رزمندگان را در دوران دفاع مقدس پیروی از قیام عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: ما در دوران دفاع مقدس فرماندهانی داشتیم که ذاتا فرمانده بودند، مانند شهید برونسی و...

عربشاهی در پایان سخنان خود، دوران دفاع مقدس را ایام خاص در انقلاب اسلامی ایران دانست و زنده نگهداشتن هفته دفاع مقدس را ضروری خواند وخطاب به حاضرین تأکید کرد: این هفته  باید خیلی پر بار و فراتر از وظیفه ذاتی خودمان انجام وظیفه کنیم.

 یأس و ناامیدی در دوران دفاع مقدس ایجاد نشد/ هفته دفاع مقدس فراتر از وظیفه ذاتی خودمان انجام وظیفه کنیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه در این نشست گفت: دفاع مقدس مانند نگینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران می درخشد.

ابراهیم کریمی با بیان اینکه، دفاع مقدس مانند نگینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران می درخشد، اظهار داشت: رهبری پیامبرگونه حضرت امام(ره)، ایثارو از خود گذشتگی رزمندگان، ولایت پذیری  و پای کار بودن مردم، امدادهای غیبی و... ازعوامل مهم  پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

کریمی، جمله «ما پیروزیم» را به عنوان  شعار محوری هفته ی دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: امسال ان شاءا... با همکاری  مسؤلین ادارات و نهادهای شهرستان برنامه هایی در خور و شایسته این ایام در شهرستان و مراکز بخش ها انجام خواهد شد.

یأس و ناامیدی در دوران دفاع مقدس ایجاد نشد/ هفته دفاع مقدس فراتر از وظیفه ذاتی خودمان انجام وظیفه کنیم

 حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضایی نیا امام جمعه شهرستان زیرکوه در این جلسه با بیان اینکه دفاع مقدس گنج است اظهار داشت: نگذارید این قطعه از تاریخ انقلاب کمرنگ یا فراموش شود.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس گنج است و از این گنج خیلی نکات ناگفته باقی مانده است که باید پیدا و به مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان تبیین کرد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مسئله ی شهادت طلبی، ایثار، غیرت و جوانمردی موج میزند، نگذارید این قطعه ی درخشان از تاریخ انقلاب کمرنگ یا فراموش شود.

وی در پایان تأکید کرد: همه ی مسؤلین در این ایام خود را موظف بدانند که برنامه‌های خوب و شایسته ای در سطح شهرستان برگزار گردد.

همچنین باحضور استاد یار صالحین شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضایی نیا امام جمعه شهرستان، سرمربیان صالحین و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه مجمع سرمربیان صالحین در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

تأکید بر ترویج گفتمان ولایت، نماز اول وقت ، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در حلقات صالحین و برنامه‌ ریزی  برای برگزاری میقات الصالحین از محورهای اصلی جلسه بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها