خبرهای داغ:

مربیان نگاه ویژه به مسائل تربیتی با توجه به آموزه‌های قرآنی داشته باشند

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: مربیان نگاه ویژه به مسائل تربیتی با توجه به آموزه‌های قرآنی داشته باشند
کد خبر: ۹۱۷۴۱۶۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر محمدمهدی احمدی در بازدید از مرکز جامعه القرآن کریم ویژه خواهران شعبه شاهرود ضمن تاکید بر لزوم اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی و نظارت بر عملکرد این مراکز گفت: تسلط و مهارت مربیان قرآنی در تفسیر قرآن موجب اثرگذاری بیشتر کلام آن‌ها می‌شود.
وی با اشاره به اینکه قرآن راهنمای عمل در زندگی است، تصریح کرد: توجه به مسائل تربیتی با توجه به آموزه‌های قرآنی از نکاتی است که قرآن آموزان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: قرآن کریم کتاب هدایت بشر در تمام دوران‌ها است و رمز موفقیت پیامبر اکرم (ص) نیز پیروی از همین آیات ارزشمند بود.
مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: نشر کلام وحی توفیقی است که به مربیان قرآنی داده شده است و باید از آن به نحو احسن استفاده کنند.
در پایان مدیرمسئول مرکز جامعه القرآن کریم ویژه خواهران، شعبه شاهرود نیز به گزیده‌ای از مهم‌ترین فعالیت‌های این مرکز در راستای ترویج فرهنگ قرآنی اشاره کرد.
دراین بازدید حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ورضامهدیان، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرودنیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها