خبرهای داغ:
با صدور پیامی

مدیرکل اوقاف سمنان از زحمات هیئت‌امنای بقاع متبرکه و هیئات مذهبی تقدیر کرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با صدور پیامی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه، هیئت‌امنای امامزادگان و بقاع متبرکه و هیئات مذهبی که در برگزاری طرح بصیرت عاشورایی تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۲۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، در بخشی از پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی خطاب به دست‌اندرکاران طرح سوگواره بصیرت عاشورایی آمده است:
برپایی مجلس عزاداری اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) کمک شایانی به احیاء آموزه‌های شیعی و اسلامی نموده است و شیعیان بر خود لازم می‌دانند با برپایی این‌چنین مجالسی قدمی در مسیر احیای فرهنگ اهل‌بیت (علیه‌السلام) بردارند.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شایسته کارکنان ادارات اوقاف و امور خیریه در سطح استان، هیئت‌امنای امامزادگان و بقاع متبرکه و اعضای خدوم هیئات مذهبی که در برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دهه اول محرم و تحت عنوان طرح بصیرت عاشورایی تلاش کرده و همکاری داشته‌اند، تصریح کرد: در دهه اول محرم برنامه‌های خوبی در قالب طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ۷۰ بقعه متبرکه و امامزاده با همکاری شما عزیزان اجرا شد و اتفاقات مبارکی رقم خورد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آئین عزاداری سرور و سالار شهیدان در دهه دوم ماه محرم نیز در برخی از امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد و قطعاً همچون گذشته میزبانی مناسبی از مراجعین به عمل خواهید آورد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها