خبرهای داغ:

دیدار سردار پورجوادی با خانواده شهید مدافع حرم احمد مجدی

صبح امروز سردار عبدالرحمان پورجوادی بهمراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک و جمعی از مدافعین حرم با خانواده شهید احمد مجدی دیدار و از مقام شامخ شهدای مدافع حرم و خانواده آنان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۰۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج نیوز ، سردار عبدالرحمان پورجوادی بهمراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک و جمعی از مدافعین حرم با خانواده شهید احمد مجدی دیدار و از مقام شامخ شهدای مدافع حرم و خانواده آنان تجلیل کردند.

سردار عبدالرحمان پور جوادی از فرماندهان محور مقاومت در دیدار خانواده شهید مدافع حرم احمد مجدی با بیان اینکه میراث ماندگار انقلاب و نظام اسلامی خواند و تصریح کرد: ما باید قدردان خانواده شهدا و ایثارگران باشیم چراکه آرامش و امنیت و رفاه امروز ما در گرو ایثار و گذشت این خانواده‌هاست.

احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک هم در این دیدار با اشاره به اخلاص و از خودگذشتگی خانواده شهدا با بیان اینکه فراموشی خانواده شهدا و جدایی میان نسل جوان جامعه با جامعه ایثارگری از مهمترین خواسته‌های دشمنان است.

وی در ادامه افزود: ما باید به گونه ای تلاش کنیم که ضمن معرفی خانواده شهدا به عنوان الگوهای ایثار در جامعه، پیوندی مناسب بین نسل‌جوان امروزی و خانواده معزز شهدا ایجاد شود.

بخشی از وصیتنامه شهید مجدی،
در این زمان که جهان را جنگ و خون ریزی فراگرفته و دشمن عزم خود جهت نابودی اسلام و شیعیان جزم نموده و از همه امکانات مادی خود بهره می برد، وظیفه خود دیدم که به عنوان سرباز امام زمان(عج) که مدعی انتظار ظهور و یاریشان را داریم در جهاد با دشمنان صهیونیست و تکفیریان بی خبر از اسلام به یاری رزمندگان صفوف مقاومت بپیوندم و گوشه کوچکی از وظیفه خود را به انجام برسانم تا خدای ناخواسته در آینده اندوه و پشیمانی که گریبان جاماندگان از جهاد را می گیرد شامل کسی که در دعا "انی سلم ٌ لمن سالمکم" می گوید نشود.
دفاع از ولایت فقیه، ماندن در خط انقلاب، زندگی سالم و به دور از تجملات و مدگرایی، اداء فریضه نماز، دستگیری از افراد مستمند و ناتوان، دوری از غیبت و تهمت خدای ناخواسته از جمله اموری است که باید به آن احتمام بورزیم که ان شاءالله مورد رحمت و مغفرت خداوند سبحان قرار بگیریم.
انتظار حلالی از زن و فرزند، پدر ومادر، اقوام و آشنایان را دارم و برایتان سلامتی و عاقبت به خیری آرزو دارم.
از دخترانم زهرا و نیلوفر انتظار دارم به مادرتان کمک کنید و اجازه ندهید که غم و اندوهی و یا سختی به ایشان وارد شود و از همسرم انتظار دارم که همانند همیشه با صبر و بردباری راضی به خواست خداوند باشد و مستحکم و استوار در مقابل مشکلات مقاومت نماید.
از مادر و پدر مهربانم که زحمات زیادی در طول زندگی برایم متحمل شدند تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم که فرزند حقیرتان را مورد عفو خود قرار دهید تا به واسطه آن غفران الهی شامل حالم گردد.
از آنجا که بعضی افرادی شایعه می کنند که کسانی که به سوریه و عراق برای دفاع از حرمین به جهاد می روند انگیزه مالی دارند،بدانید که این حرف توطئه دشمنان برای بی ارزش قلمداد کردن این جهاد مقدس است.
به الله که هیچ یک از رزمندگان برای پول نیامده و آنچه که بعد از ماه ها به رزمندگان بدهند بسیار ناچیز و حقیر است.
و البته بنده به نوبه خود هیچ گونه نیاز مالی یا بدهی به کسی ندارم که مادیات و پول برایم با ارزش باشد و اصلاً در قید آن نبوده و نیستم و اداء تکلیف بر همه چیز ارجحیت دارد.
در آخر از همه و همه خداحافظی نموده و از خداوند صحت و عاقبت به خیری برای همه آرزومندم.

شهید احمد مجیدی نسب در جریان عملیات قطع ارتباط داعشیان شهرهای نبل و الزهرا در 15 کیلومتری مرز کشور سوریه با ترکیه و دفاع از حرمین شرفیه اهل بیت (ع) به مقام والای شهادت نائل آمده است تا با رشادت ماندگار فرزندان خوزستان بزرگترین حصر تاریخ در این دو شهر شیع نشین با جمعیتی بالغ بر 70 هزار نفر شکسته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها