خبرهای داغ:

گسترش حلقات صالحین و استفاده از اندیشه‌های جوانان مورد توجه قرار گیرد

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: گسترش حلقات صالحین و استفاده از اندیشه‌های جوانان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: ۹۱۷۳۶۴۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، عباسعلی کاظمی فرمانده ناحیه سرخه در برنامه سرکشی از پایگاه فاطمه زهرا (س) شهرستان سرخه ضمن تلسیت به مناسبت سوگواری آقا اباعبدالله الحسین گفت: امام حسین (ع) برنامه کاملاً هدفمندی داشتند و ده سال برای این قیام برنامه ریزی نموده بودند و زمانی که قیام کردند، هدف خویش را احیای دین رسول الله (ص) و احیای امربه معروف و نهی از منکر قرار دادند و برای رسیدن به اهداف والای خویش از هیچ دشمنی نهراسیدند و در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و حتی در این راه بسیاری از اعضای خانواده خویش را از دست دادند و رسالت خود را به جهانیان معرفی نمودند تا اینکه برای احیای رسالت والا، جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر و با توجه به شرایط جامعه امروز، یکی از وظایف مهم ما احیای امربه معروف و نهی از منکر و ادامه دادن رسالت امام حسین (ع) است افزود: ما باید به زبان ساده و بیان لَیِّن بگوییم و از این منکرات جلوگیری کنیم. حضرت آقا نیز به طور مداوم بر تذکر لسانی به عنوان یک وظیفه همگانی تاکید دارند.
فرمانده ناحیه سرخه خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات با عنوان سرکشی از پایگاه‌ها در حکم کارگاه‌هایی برای تبادل نظرات، بیان پیشنهادات و مشکلات موجود در سطح پایگاه‌ها و یافتن راه حل‌های مفید برگزار می‌شود. این خود زمینه ساز بهره وری از نظرات متقابل ما و شما را فراهم می‌آورد. گسترش حلقات صالحین در رده نوجوانان و جوانان باید یکی از اهداف ما قرار گیرد، حضور فعال و موثر این قشر و استفاده از اندیشه‌های آن‌ها و اهمیت به حضور آن‌ها در فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف پایگاهی زمینه ساز اجرای هرچه بهتر برنامه خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها