خبرهای داغ:

ایستگاه فرهنگی واقعیت مجازی در قم برپا می‌شود

جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و دانشجویان به همت مرکز قم سازمان فضای مجازی سراج موکب تخصصی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را در قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و جنب درمانگاه صلواتی سید الشهدا برپا می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۷۲۹۹۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از فعالان فضای مجازی با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و حمایت مجموعه فرهنگی دنیای کتاب ایستگاه تخصصی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را جنب درمانگاه صلواتی سید الشهدا (ع) واقع در ابتدای خیابان ۱۹ دی، دبیرستان دین و دانش در تاسوعا و عاشورای حسینی برپا می‌کنند.

خادمی تخصصی این ایستگاه فرهنگی به عهده اصحاب رسانه از دفتر خبرگزاری فارس در قم، دفتر خبرگزاری تسنیم در قم، پایگاه خبری تابناک قم و اعضای کانون فرهنگی رسانه‌ای پادا است که به صورت خودجوش برای راهنمایی مراجعان این موکب حاضر شده و خادمی فرهنگی این ایستگاه را به عهده دارند.
 
در این ایستگاه تخصصی نرم افزار واقعیت مجازی سقا به شکل عینک‌های VR و قابل نصب روی تلفن همراه ارائه شده و به مراجعان رزم فرزند برومند امام علی (ع) و یاور امام حسین (ع) در محیطی سه بعدی نشان داده می‌شود.
 
در بخش دیگر این ایستگاه نیز با استفاده از فناوری AR و نرم افزار خیمه بهشت اردوگاه جهنم، مراجعان قادر به دریافت اطلاعات درباره تعدادی از اصحاب امام حسین (ع) و تعدادی از دشمنان ایشان خواهند بود.
 
این موکب با حمایت مادی و معنوی مجموعه فرهنگی دنیای کتاب و سازمان فضای مجازی سراج، مرکز قم جنب درمانگاه صلواتی سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان ۱۹ دی، دبیرستان دین و دانش در تاسوعا و عاشورای حسینی از ۹ صبح تا ۸ شب برپا است و پذیرای علاقمندان به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و عزاداران امام حسین (ع) است.
ارسال نظرات