خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سمنان:

رسالت فرهنگیاران تربیت پاسدار انقلابی است

سردار حسین محبی با بیان اینکه پاسدار انقلابی پاسداری است که جهانی بیاندیشد گفت : رسالت فرهنگیاران تربیت پاسدار انقلابی است.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۲۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فرهنگیاران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه پاسدار انقلابی پاسداری است که جهانی بیاندیشد گفت : رسالت فرهنگیاران تربیت پاسدار انقلابی است.
وی افزود : پاسداران باید به گونه ای تربیت شوند که استعداد آنها برای تحقق آرمان و اهداف انقلاب به فعلیت برسد و اکسیر این تربیت، ایجاد تحول درونی است.
سردار محبی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد : انقلاب اسلامی 40 سال به راه خود ادامه داد و مانند انقلاب های دیگر از حرکت متوقف نشد که این مهم مرهون تحولات درونی است.
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توجه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به جوانان است گفت : ما باید جوانان را متحول کنیم و پاسداران با هر هنری که دارند باید به دنبال تحول در افراد جامعه باشند.
سردار محبی با بیان اینکه وظیفه پاسداران حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است خطاب به پاسداران گفت : شما پاسداران نباید بگذارید تحول و دگرگونی انقلاب اسلامی متوقف شود.
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه پاسداران سربازان تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند تصریح کرد : یک پاسدار با مراقبت از خود می تواند از انقلاب و دستاوردهای آن مراقبت کند.
حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این همایش گفت : خداوند 14 معصوم که دلسوز ترین افراد هستند را ولی انسان ها قرار داد تا به رشد و پیشرفتشان کمک کنند.
وی افزود : شبکه فرهنگیاران برای سپاه پاسداران وظیفه یاری دهندگی و بالندگی دارد.
حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد : سپاه باید در جهت رشد شبکه فرهنگیاران گام بردارد تا پاسداران به عنوان مرجع در تمامی امور از جمله مداحی، شعر، تئاتر و ... بتوانند هنر سالم اسلامی را نشر دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها