خبرهای داغ:

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود+ تصاویر

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۳۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود به ریاست سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان و دبیر فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود از جمله شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهسید و امور ایثارگران، گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، هلال احمر و ... در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این نشست احمد خرم در سخنانی با گرامیداشت ایام سوگواری آل الله با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بر توجه به ترویج و تبیین این فرهنگ در جامعه با توچجه به جنگ نرم دشمنان تاکید کرد و از همه دستگاه‌های اجرایی خواست در این هفته برنامه‌های اثرگذار و هدفمندی در راستای نشر این فرهنگ داشته باشند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز با اشاره به اجرای برنامه‌های اثرگذار و هدفمند در سطح شهرستان بر اجرای برنامه‌های ابتکاری و توجه به نیاز مخاطبین بویژه نسل جوان جامعه تاکید کرد و بر ارائه برنامه‌های شاخص در این هفته توسط دستگاه‌های اجرایی تصریح و برخی از برنامه‌های این هفته توسط بسیج و سپاه را ارائه نمود.
در این جلسه دستگاه‌های شرکت کننده به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و بر تعامل و همکاری در اجرای برنامه‌ها تصریح نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها