خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان بیان کرد

دیدار از خانواده های شهدای هندیجان

از خانواده های معظم شهدا به مناسبت گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از مسئولان محلی و بسیحیان شهرستان هندیجان دیدار و ازآنها تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۸۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب درشب چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: شهدا بهترین سرمایه های انقلاب و نظام هستند که با ایثار و ولایتمداری خود از ایران اسلامی دفاع تا به فیض شهادت نائل آمدند.

وی افزود : ما هر چه داریم از وجود پر و خیر و برکت شهدا است و شهادت دولتمردان صدیق و پر افتخار ایران اسلامی را گرامی می داریم و هیچگاه این شهدا فراموش نخواهند شد.

 

وی بابیان دیدار از خانواده های معظم شهدا گفت: همه ماها وظیفه داریم پیرو راه شهدا باشیم و باافتخار نامشان را زنده نگه داریم و تاابد قدر شناس شهدا باشیم.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: بهترین الگوی مناسب رفتاری در جامعه نام و راه شهدا است که با فرهنگ سازی به نسل های کنونی و آینده می توان به شایستگی منتقل نمود .

 

وی بااشاره ادامه دیدار و تجلیل از خانواده های شهدای هندیجان بیان کرد : دیدار از خانواده های معظم شهدا یک وظیفه است که بصورت مرتب با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان با جدیت انجام می گیرد و همواره در خدمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها