خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان:

اوقاف یک ارگان فرهنگی انقلابی موفق است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یک ارگان فرهنگی انقلابی موفق است.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۵۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی دیباجی در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، ضمن عرض تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین تدینی به این منصب اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در مناسبت‌های مختلف در کنار سپاه و سایر دستگاه‌های فرهنگی به میدان آمده و برنامه‌های فرهنگی متنوعی برگزار می‌کند.
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم و اهمیت برنامه ریزی در مباحث فرهنگی تصریح کرد: با توجه به برنامه اهتمام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی جامعه، آمادگی داریم بیش از گذشته در اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک اقدام نمائیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان دارم، به فضل الهی شاهد رشد و تحول در عرصه‌های کاری اوقاف در استان خواهیم بود./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها