خبرهای داغ:
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان:

حجت‌الاسلام «ارزنده» امام جمعه بهار شد/ سیاست شورا استفاده از نیروهای بومی و جوان است

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان گفت: سیاست شورا استفاده از نیروهای تازه نفس و جوان بر محور بومی‌گرایی است.
کد خبر: ۹۱۶۹۵۳۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

حجت‌الاسلام « ا رزنده» امام جمعه بهار شد/ سیاست شورا استفاده از نیروهای تازه نفس و جوان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدصادق حسینی با اشاره به معرفی امام جمعه جدید شهرستان بهار اظهار داشت: حجت الاسلام «حبیب‌الله حاتم‌نیا»بعد از هشت سال امامت جمعه شهرستان بهار خداحافظی کرده و حجت‌الاسلام «حاج محمدعلی ارزنده» با حکم ریاست شورا به امامت جمعه شهرستان بهار منصوب شد.

وی افزود: امام جمعه جدید شهرستان بهار، روز جمعه پس از حضور در گلزار شهدا و مرقد آیت الله بهاری و تجدید بیعت با شهدا رسما در نماز جمعه حضور پیدا می‌یابد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان با اشاره به علت این جابجایی و انتصاب امام جمعه جدید شهرستان بهار، تصریح کرد: این تغییر به درخواست حجت الاسلام «حاتم‌نیا» بوده و از آنجایی‌که سیاست شورا استفاده از نیروهای تازه نفس و جوان بر محور بومی‌گرایی است، با این موضوع موافقت شد.

وی حجت الاسلام «ارزنده» را شخصیتی ارزشمند و اخلاقی خواند و اظهار کرد: وی پیش از این سابقه امامت جمعه تویسرکان را داشته و با 48 سال سن سکان‌دار نماز جمعه شهرستان بهار خواهد بود.

حسینی تاکید کرد: از مردم خوب و نجیب شهرستان بهار درخواست و دعوت می‌کنم که در مراسم استقبال از حجت‌الاسلام «ارزنده» حضور پررنگ و فعالی داشته باشند؛ چراکه این حضور موجب دلسردی و یأس دشمنان، ایجاد وحدت و همدلی برای مردم و دلگرمی برای امام جمعه جدید خواهد بود.

وی در پایان از برگزاری شورای اداری شهرستان بهار در روز پنجشنبه خبر داد و افزود: این جلسه با حضور آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شده و حجت الاسلام «ارزنده» رسما معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات