خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه رسالت ما امیدواری مردمی است، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند ناامیدی را به مردم ما القا کنند اما مردم ما بیدارند و دشمنان نیز با تهدیدها و تحریم‌ها نمی‌توانند مردم ایران اسلامی را ناامید کنند.
کد خبر: ۹۱۶۹۱۹۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

دشمنان نمی‌توانند با تهدیدها و تحریم‌ها مردم ایران اسلامی را ناامید کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مصطفی آزادبخت در شورای اداری شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهدای شهرستان نهاوند از شهدای شاخص کشور و استان همدان هستند که هرکدام در زمان خاص خودشان رسالت خود را به خوبی انجام داده‌اند.

وی گفت: امروز از بدو ورود به شهرستان و ورود به بهشت زهرا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و بعد از آن دیدار با مادر شهید ناصر شهبازی و بعد از آن با گزارش فرماندار نهاوند روحیه گرفتیم، خوشبختانه شهرستان نهاوند در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ضمن تشکر از نماینده و امام جمعه نهاوند برای همکاری‌ها و همدلی و هم آوایی که با فرمانداری و مجموعه استانداری همدان داشتند، افزود: در سال‌های ۷۳ و ۷۴ در نهاوند مسئولیت داشتیم و از محضر حجت الاسلام مغیثی بهره‌مند می‌شدیم و در این سال‌های اخیر هم شاهد خدمات بسیار شایسته دکتر بهرام‌نیا هم برای استان و هم برای شهرستان نهاوند هستیم.

وی بیان داشت: در گذشته حواشی و اختلافات اجازه پیشرفت به شهرستان نهاوند را نداده است اما با گزارش عملکرد فرماندار خوشبختانه رنگ توسعه و پیشرفت به شهرستان برگشته است.

آزادبخت با بیان اینکه رسالت ما امیدواری مردمی است، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند ناامیدی را به مردم ما القا کنند اما مردم ما بیدارند و دشمنان نیز با تهدیدها و تحریم‌ها نمی‌توانند مردم ایران اسلامی را نا امیدکنند.

* انتخابات امتحانی بزرگ و برجسته و صحنه‌ای حساس برای ملت ایران است

وی با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو می‌تواند یک امتحان بزرگ برای ملت ایران باشد، اظهار داشت: انتخابات امتحانی بزرگ و برجسته و صحنه‌ای حساس برای ملت ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه متولیان انتخابات حق ندارند در انتخابات در گیر احزاب بشوند، بیان داشت :برای انتخابات بدهکار و وامدار احدی نیستیم با حفظ احترام همه، خودمان را هزینه هیچ‌کس نمی‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تنگه احد را در انتخابات به ما سپرده‌اند، گفت: در شهرستان نهاوند کار انتخابات حساس‌تر و رقابت بین کاندیداها جدی‌تر است و از مسئولین شهرستان تقاضا دارم، اگر نمی‌تواند صادقانه بی‌طرف باشد کنار بکشد، احتیاجی به حفظ ظاهر نیست و متوجه هستیم که برخی از مدیران شب‌نشینی‌هایی با کاندیداها دارند.

آزادبخت ابراز داشت: در این برهه از زمان بیشترین فشار بر مردم است و رسالت ما مسئولین این است که با کار زیاد و خدمت صادقانه مردم را امیدوار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات