خبرهای داغ:

حضور معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان از حوزه بسیج نجف اشرف شاهرود+ تصاویر

نشست مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان با حضور در حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان از فعالیت های این حوزه در انجام برنامه های صالحین بازدید و روند اجرای آنها را بررسی کرد.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۱۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان با حضور فرماندهی و مسئول تعلیم و تربیت حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان و مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهرود در محل نمازخانه این حوزه برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام طوسی پس از دریافت گزارش شفاهی از مسُول تعلیم و تربیت حوزه، از نقاط قوت این واحد از حوزه که جلسات منظم مجمع مربیان صالحین، افزایش بهره گیری از روحانیت در بحث حلقه‌های صالحین، ارسال گزارشات و ایجاد کانال اطلاع رسانی قوی در پیام رسان‌های ایرانی، راه اندازی و فعال نمودن پایگاه‌ها جدید و نیمه فعال و اجرای برنامه‌های محوری که تاکنون نبوده و یا ضعیف بوده مانند یادواره‌های شهدا و تقویت حلقه‌های نوجوانان و کودکان تقدیر و تشکر کرد و برنامه‌های آتی واحد تعلیم و تربیت را تشریح نمود.
سرگرد پاسدار علی آملی فرمانده حوزه نیز در این نشست به تبیین برنامه‌های اجرا شده در حوزه پرداخت و مشکلات پیش رو در جهت اجرای برنامه‌های حوزه را بیان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها