خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

جشنواره مالک اشتر فرصتی مناسب برای رشد ظرفیت ها و استعداد ها است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، جشنواره مالک اشتر را فرصتی مناسب برای رشد استعدادها و ظرفیت های نیروهای مسلح دانست و گفت: معرفی فرماندهای برتر هر رده، توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد یکپارچگی و همسویی میان رده های مختلف از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر است.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۵۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردارعلی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در جشنواره مالک اشتر که با حضور رده های برتر بسیج سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: در مجموع 12 جشنواره مالک اشتر در سپاه انصار الرضا(ع) درسطح شهرستان ها و تیپ با موضوعات ماموریتی و جمعیت نیروی انسانی برگزار شد که در مجموع جشنواره ها نامه 53 مالک اشتر قراعت شد.

وی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر فرصتی مناسب برای رشد استعدادها و ظرفیت هاست که درسطح  تمام نیروهای مسلح، برگزار می شود، بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر مجموعه سپاه بسیج و سپاه رسیدن از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب است.

سردار قاسمی تصریح کرد: معرفی فرماندهای برتر درهر رده، توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد یکپارچگی و همسویی میان رده های مختلف از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتراست.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری دربیانات خود درسند چشم انداز 20 ساله و دربیانیه گام دوم شرایط رسیدن به وضعیت مطلوب را برای همگان ترسیم کرده اند، افزود: ما باید در گام دوم انقلاب در سطح رده های مختلف بسیج و سپاه سیرصعودی داشته باشیم تا بتوانیم به وضعیت مطلوب برسیم.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر درسپاه انسان محور است، عنوان کرد: باید سعی شود تا تمام برنامه ها حول انسان مومن، متفکر، انقلابی و پیش رونده باشد لذا انسان مومن باید آرمان داشته باشد و آرمان گرای تکلیف هر انسانی است که بخواهد در مسیر انقلاب حرکت کند.

وی با بیان اینکه در راه رسیدن به باورها باید جان فشانی کرد و هزینه ها داد، گفت: خداوند ازهیچ موجودی به اندازه انسان مسئولیت نخواسته لذا مسئولیت پذری، تسلط برهوا نفس، عمل به تکلیف و حرکت به سوی اهداف پرخطر و چالشها از آرمان های سپاه و بسیج قهرمان است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: باید درسپاه و بسیج با اتخاذ اهداف جوانمردانه و والا مرکز بهترین ها باشیم همچنین باید سعی شود تا همه ید واحد باشیم و برای رسیدن به آرمان واحد مشتاقانه و با یک صدا مسیر را طی کنیم.

سردار قاسمی تصریح کرد: آموختن وظیفه درادای تکلیف، تفیظ اختیاروخلق فرصتها، خلاقیت، نوآوری و ایجاد محیطی جذاب و بانشاط، ترجیح دادن منافع جمعی برمنافع شخصی و فردی، خلق فرصتها از جمله مواردی است که می توان با عمل به آن از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب رسید.

وی با بیان اینکه اگر ابتکار را از سپاه بگیرم ماهیت انقلابی رخ نمی دهد، افزود: در مسئولیتهای حساس و مهم جایی که احساس کردیم وجودمان برای نظام و انقلاب مفید و ضروری است حتما باید حضور پیدا کنیم.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهید الهیار جابری به عنوان الگو برتر جشنواره مالک اشتر و رده های برتر بسیج سپاه انصار الرضا(ع) تجلیل و قدردانی شد.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها