خبرهای داغ:
معاونت بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان خبرداد

توزیع غذای گرم گروه جهادی هندیجان

معاونت بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان از اجرای طرح به وقت احسان بسیج سازندگی هندیجان باتهیه و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم درمیان نیازمندان و ایتام با همت گروه جهادی شهید سهراب شکاری و همکاری قرارگاه جهادی خدمات رسانی ستاد اجرای فرمان حضرت امام راحل و کمیته امداد امام (ره) درشهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۳۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

پاسدار صادق بحرکانی در شب چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: همزمان با ایام دهه امامت و ولایت و مخصوصا در عید سعید غدیر خم با تلاش و پیگیری مستمر گروه جهادی شهید سهراب شکاری بسته های غذاگرم تهیه وبا همکاری قرارگاه جهادی خدمات رسانی ستاد اجرای فرمان حضرت امام راحل و کمیته امداد در میان خانوارهای محروم و ایتام در سطح شهرستان هندیجان با نظم و هماهنگی توزیع شدند.

وی افزود : با تلاش بسیجیان گروه جهادی در شب عید سعید غدیر خم غذاهای گرم در قالب اطعام در میان نیازمندان شهری وروستایی هندیجان توزیع شدند که همچنان اینگونه کارهای خداپسندانه با همت بسیجیان ادامه دارد که خیرین در این باره مشارکت های خوبی داشته اند.

وی با بیان کمک رسانی قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی گفت: قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان در راستای کمک رسانی در تعمیر و بازسازی منازل محرومین و احداث سرویس های بهداشتی و مرمت مساجد و حسینیه های روستایی و شهری هندیجان با همکاری خوب گروه های جهادی اقدامات خوبی برای رفاه این مناطق انجام داده است.

پاسدار بحرکانی معاونت بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: در هر شرایطی بسیج سازندگی و گروه های جهادی شهری وروستایی برای خدمات رسانی به مناطق محروم و دورافتاده پای کار هستند و از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و با تمام ظرفیت ها و امکانات موجود در خدمت مردم نیاز مندشهرستان هستیم و بسیج و سپاه عضوی ازمردم هستند و همواره کمک رسان و در کنار مردم قرار دارند.

وی بااشاره به پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری بیان کرد : مقام معظم رهبری برای کمک رسانی شایسته به محرومین کشور فرمایشات ارزشمندی دارند و ما با پیروی از منویات حضرت آقا در خدمت مردم هستیم و در این مدت کارهای تاثیرگذاری برای رفاه حال مردم نیازمند با جدیت در تمام زمینه ها انجام گرفته که با توکل برخدا و عنایات اهل بیت (ع)ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها