خبرهای داغ:

شهدا برکت این انقلاب هستند

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود در دیدار با خانواده شهید حاج اسماعیل قاسمی گفت: شهدا برکت این انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۷۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
شهدا برکت این انقلاب هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مسئولین آموزش و پرورش شاهرود و فرمانده بسیج فرهنگیان این شهرستان با خانواده معزز شهید حاج اسماعیل قاسمی جانباز ۷۰ درصدی که، پس از تحمل درد و رنج چندین ساله به دیدار معبودش شتافت، دیدار نموده و به مقام والای آن شهید ادای احترام نمودند.
سید محمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ خطاب به خانواده این شهید معزز گفت: شهدا همواره ماندگار خواهند بود، آنان برکت این انقلاب هستند و وظیفه ماست که جایگاه والای آنان را به دانش آموزان یادآوری نماییم.
وی افزود: دانش آموزان در مقابله با تهاجم فرهنگی، که مهم‌ترین تهدید آنان نیز به شمار می‌رود؛ می‌توانند با توسل به شهدا و ارتباط درونی با آنان، با این تهاجم مقابله کنند.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش به پروژه مهر در مدارس شاهرود اشاره نمود و گفت: در آغاز سال تحصیلی علاوه بر برپایی یادمان شهدا در مدارس، به انجام ظاهری امور اکتفا نکرده و دانش آموزان را با معارف حقیقی و ارزش‌های شهدا آشنا خواهیم ساخت.
گفتنی است شهید بزرگوار حاج اسماعیل قاسمی (پدر همکار فرهنگی قاسمعلی قاسمی) در عملیات کربلای ۴ در سال ۱۳۶۵ مجروح و در ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ به درجه رفیع شهادت نائل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها