خبرهای داغ:

مسجد محوری موجب موفقیت پایگاه‌های بسیج می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره بر عوامل موفقیت پایگاه‌های بسیج گفت: مسجد محوری موجب موفقیت پایگاه‌های بسیج می‌شود
کد خبر: ۹۱۶۳۹۵۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، در جلسه سرکشی عباسعلی کاظمی، فرمانده ناحیه شهرستان سرخه از پایگاه امام حسین (ع) برادران با اشاره به اینکه خدمت بسیج، خدمت به خلق است و کسانی که به بسیج خدمت می‌کنند در حال عبادت هستند گفت: هدف از سرکشی از کلیه پایگاه‌های بسیج ویژه خواهران و برادران تبادل نظر و مرور برنامه‌های بسیج و هموار کردن موانع و مشکلات موجود در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های بسیج می‌باشد.
وی با بیان اینکه اولین گام بر رسیدن به اهداف پایگاهی و کسب موفقیت در اجرای کلیه برنامه ها؛ سازماندهی اعضای شورای هر پایگاه می‌باشد افزود: هریک از اعضا باید نسبت به وظایف خود آگاهی لازم و کافی را داشته و در انجام مسئولیت‌های خود کوتاهی نکرده و آن را به درستی به انجام رسانند. گام بعدی برای اجرای هرچه بهتر برنامه ها، شورا محوری و مسجد محوری بودن پایگاه‌های بسیج می‌باشد به طوری بین مساجد و پایگاه‌ها ارتباط خوب و محکمی برقرار باشد.
کاظمی خاطرنشان کرد: برقراری امنیت در محله، یکی دیگر از خدمات هر پایگاه بسیجی می‌باشد که در آن محل قرار دارد. خدمت رسانی صادقانه به مردم از اهداف اصلی سپاه و بسیج است و بسیج نیز متشکل از همین نیرو‌های مردمی است که همیشه پای کار بوده و شاهد حضور فعال بسیجیان در عرصه‌های مختلف بوده و هستیم. کسانی که به فرمان، ولی امر خویش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) لبیک گفته و مطیع امر رهبر خویش هستند و نقش پررنگی در جامعه دارند.
فرمانده ناحیه تصریح کرد: با توجه به پیشرو بودن رخداد اجلاسیه شهدا که در مهر ماه سال جاری همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پایگاه امام حسین (ع) نیز در اجرای هرچه بهتر این اجلاسیه می‌توان استفاده کرد تا این اجلاسیه به بهترین شکل ممکن در شهرستان سرخه اجرا شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها