خبرهای داغ:
سردار معین پور در هندیجان:

سپاه و بسیج آماده دفاع از کشور است

سردار معین پور در هندیجان گفت:سپاه و بسیج همیشه آماده دفاع از کشور و دستاوردهای انقلاب است
کد خبر: ۹۱۶۳۲۷۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان پیش از ظهر سه شنبه آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید ناحیه سپاه هندیجان با حضور سردار پاسدار معین پور جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان، در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار شد.

 جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: سپاه و بسیج خادم مردم هستند و سپاه در تمام عرصه ها مختلف برای عزت نظام ایران اسلامی آماده کمک رسانی به دولت و دولت های گذشته بوده و با پشتیبانی مردم از ارزش ها ، دستاوردهای انقلاب ،امام راحل و شهدا دفاع می کند و همچنین از تلاش های مخلصانه سرهنگ پاسدار بعنونی نژاد تقدیر و برای فرمانده جدید ناحیه سپاه هندیجان سرگردپاسدار قاسمی خشاب آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

سردار معین پور ،اظهار داشت : همه ماها خدمتگزاران مردم هستیم و سپاه و بسیج همیشه آماده دفاع از کشور و دستاوردهای انقلاب است و در همیشه در کنار دولت های نظام مقدس ایران اسلامی هست و هر جا نیاز باشد پای کار ودر خدمت مردم هست .

وی افزود : دشمنان اسلام دراین ۴۰ ساله نتوانستند اراده مردم و نظام را ضعیف کنند و با پیروی از ولایت و رهبری از اسلام و ایران سرافراز حمایت و پشتیبانی نمودند و الحمد اله ایران اسلامی پیروز و سربلند است .

وی بابیان آمادگی سپاه و بسیج در مقابله با دشمنان اسلام و کشور گفت: توانایی سپاه و بسیج با نیروهای مخلص و انقلابی و ولایی کشور درهر شرایطی در مقابل دشمنان مبارزه و ایستادگی می کند و اجازه هیچگونه تهدید یا تجاوزی نخواهد داد و مردم ایران دوستدار نظام مقدس هستند و در مراسمات مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲بهمن و دیگر یوم الله ها حضوری تاثیر گذار و دشمن شکن دارند .

سردار پاسدار معین پور جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان عنوان کرد : بسیج و سپاه در بالاترین سطح آمادگی دفاعی و رزمی قرار دارد و دشمنان اسلام متوجه شدند که نمی توانند در برابر اراده ملت ایران و نیروهای مخلص سپاه و بسیج و دیگر نیروهای مسلح ایستادگی کنند چون مردم ما از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری پیروی می کنند و همیشه هوشیار و بابصیرت هستند.

در ادامه فرمانده سابق ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار کرد : مردم شریف و بسیجیان و شورای اداری هندیجان تعامل خوبی با سپاه دارند و همچنین سران و بزرگان عشایر غیرتمند هندیجان در تمام برنامه ها حضوری خوب و مهم داشتند و همیشه یاور ما بودند.

وی افزود : هندیجان یکی از شهرهای بدون حاشیه و پیرو ولایت فقیه و انقلابی هست با مردمانی خوبی و نجیب که در تمام عرصه ها بصورت خودجوش از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی با تمام قوا پشتیبانی می کنند و امیدوارم من را در این مدت خدمت که در شهرستان هندیجان بودم حلال کنند و خواستاردعای خیر هستم. 

فرمانده جدید ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب ضمن تشکر از حضور همه بزرگواران در این مراسم اظهار کرد : امیدوارم سربازی خدمتگزار برای مردم باشم و هرچه در توان داشته باشم در راه سربلندی و عزت ایران اسلامی و مخصوصا منطقه هندیجان ایفا نمایم و از همه انتظار دارم مثل گذشته همکاری داشته و در برنامه های سپاه و بسیج حضوری خوب داشته باشید و ما هم در خدمت مردم و مسئولان هستیم

در پایان مراسم تکریم و معارفه، سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد تودیع و سرگرد پاسدار قاسمی خشاب معارفه و به عنوان فرمانده جدید ناحیه سپاه هندیجان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها