خبرهای داغ:

بازدید امام جمعه شاهرود از مکان اجلاسیه شهدا این شهرستان+ تصاویر

امام جمعه شاهرود به همراه فرمانده تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از مکان برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۰۷
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود و هیئت همراه با حضور در محل برگزاری سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود از روند اجرایی این اجلاسیه بازدید کرد.
در این بازدید که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و فرمانده تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار نیز حضور داشتند، امام جمعه شاهرود از غرفه‌ها و نمایش میدانی بر بال ملائک بازدید و از نزدیک با روند اجرایی کار آشنا شدند و از دست اندرکاران و عوامل اجرایی این رخداد عظیم فرهنگی تقدیر و بر نیاز جامعه به این حرکت‌های فرهنگی هنری تاکید کردند.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری در این بازدید ضمن تشریح برنامه‌های اجلاسیه و نمایش بر بال ملائک بر همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و یگان‌های نظامی و انتظامی در برپایی این اجلاسیه تقدیر و تشکر کرد.
لازم به ذکر است اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود ۱۵ مرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز و تا ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ پذیرایی عموم مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها