خبرهای داغ:
رسیدگی به وضعیت پارک ملت و بانوان شهرستان سرخه؛

بسیاری از مشکلات پارک سرخه مرتفع شدند

شهردار سرخه گفت: بسیاری از مشکلات پارک بانوان سرخه رسیدگی و مرتفع شدند
کد خبر: ۹۱۶۲۴۹۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، پارک ملت و بانوان یکی از پارک‌های زیبا در شهرستان سرخه می‌باشد که ساخت این پارک با استقبال خوبی از جانب شهروندان و بانوان شهرستان و مسافران روبرو شد، ولی مدتی است که مورد رسیدگی قرار نگرفته و به لحاظ برخی امکانات دچار مشکل شده است. به منظور رفاه حال هرچه بیشتر شهروندان شهرستان در خصوص شرایط و وضعیت موجود در این پارک با مصطفی نطنزی شهردار سرخه گفتگو کردیم.
مصطفی نطنزی با اشاره به اینکه وضعیت پارک به لحاظ امکانات بهبود یافته و بسیاری از مشکلات موجود همچون وضعیت روشنایی پارک مرتفع شده گفت: لامپ‌های موجود در سرویس بهداشتی پارک تعویض شده و به لحاظ روشنایی از نور کافی برخوردار است. همچنین در نظر داریم با نصب دو عدد پایه چراغ چهار وجهی در پارک بانوان طی چند روز آینده توسط همکاران ما در شهرداری مشکل کمبود نور در پارک را حل نماییم. هدف ما از انجام این اقدامات فراهم نمودن رفاه کامل و ایجاد محیطی مستعد برای بانوان شهرستان می‌باشد.
وی ادامه داد: بنا به درخواست شهروندان سرخه‌ای مبنی بر کافی نبودن یک دستگاه آب سرد کن در پارک و همچنین خراب بودن آن اقدام به تعمیر دستگاه نموده ایم و با لطف خداوند همشهریان می‌توانند تا هفته آینده از این دستگاه استفاده نمایند و در صورت امکان اقداماتی به منظور افزایش تعداد دستگاه‌ها صورت خواهد گرفت.
شهردار بیان کرد: به درخواست و پیگیری‌های مکرر صورت گرفته توسط همشهریان در خصوص وسایل بازی موجود در پارک و بلا استفاده بودن وسایل برقی و کمبود تاب با توجه حضور بسیار کودکان به ویژه در فصل تابستان، با همفکری و مشورت صورت گرفته با شورای اسلامی شهر در نظر داریم وسایل بازی جدیدی را خریداری نموده و در پارک ملت نصب نماییم که هدف ما ایجاد محیطی لذت بخش برای کودکان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها