خبرهای داغ:
سرهنگ عبدالله زاده، به ادامه خدمات رسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان اشاره کرد و گفت: با همکاری سپاه ناحیه لامرد، کمک ۲۰۰ میلیون ریالی خیّرین لامرد به مردم محروم روستای عیله جمع آوری و به مردم این روستا تحویل شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۳۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

سرهنگ عبدالله زاده فرمانده سپاه ناحیه لامرد در گفتگو با بسیج گفت: در بخشی از فعالیت گروه جهادی شهرستان لامرد در روستای سیل زده عیله در استان خوزستان، با کمک خیّرین شهرستان لامرد، برخی از اقلام موردنیاز خانواده های محروم این روستا خریداری و تحویلشان گردید.

به گفت وی، این اقلام به ارزش بیش از ۲۰۰میلیون ریال، شامل کولرگازی، آبگرمکن، اجاق گاز و برخی دیگر از اقلام ضروری می باشد.

عبدالله زاده، مدت اقامت گروه های جهادی لامردی در روستای عیله را 10روز اعلام کرد و گفت: در 10 روز گذشته، برنامه های فرهنگی هم علاوه بر تعمیر، ساخت و تجهیز منازل افراد کمتربرخوردار داشته ایم

وی افزود: پروژه های تکمیل شده در این مدت، بالغ بر 20 مورد بوده که در مقایسه با کارهای دیگر گروه های جهادی، چشمگیر است.

به گفته عبدالله زاده، برگزاری دعای کمیل و اجرای برنامه های فرهنگی در محله های تحت پوشش گروه های جهادی ما، و نیز سرکشی از سران قبایل و شیوخ عرب منطقه، برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم بچه های گروه جهادی و تیم اهالی روستا، از دیگر اقدامات سپاه ناحیه لامرد طی 10روز گذشته در منطقه سیل زده است.

فرمانده سپاه ناحیه لامرد تصریح کرد: جهت تسهیل اخذ وام مسکن اهالی روستا، مسئولین محلی را دعوت کرده و بازدیدی از منطقه و دیداری با اهالی محلی داشتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها