خبرهای داغ:

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه میثم تمار دهستان دهملا شاهرود+ تصاویر

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه میثم تمار روستای ده ملا با حضور فرماندهی ومسؤول عملیات حوزه مقاومت بسیج‌ مساجد و محلات نجف اشرف رویان انجام پذیرفت.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۷۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه میثم تمار روستای ده ملا با حضور فرماندهی و مسؤول عملیات حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان برگزار شد.
در این نشست سرگرد پاسدار علی آملی ضمن تقدیر وتشکر از فعالیتهای خالصانه محمد نقی ئی فرمانده اسبق پایگاه برای محسن اکبری فرماندهی جدید پایگاه آرزوی موفقیت نمودند.
وی در ادامه جهت رونق فعالیتهای فرهنگی پایگاه از مردم روستا استمداد جسته و با یاد آوری حمایتهای مردم در زمان جنگ تحمیلی موفقیت فرمانده جدید رو در وضعیت فعلی منوط به حمایتهای مردمی دانسته و پیشبرندگی عمومی را مشروط به خود سازی بسیجیان دانستند.
در ادامه حجت الاسلام منصوریان امام جماعت روستا نیز از نقش پررنگ بسیج در همه عرصه ها، حمایت همه جانبه اهالی را در روستا خواستار شدند.
در پایان با حضور پدر شهید محمدی لوح تقدیر نامه از طرف فرماندهی ناحیه جهت قدردانی از فعالیتهای برادر نقی ئی و حکم انتصاب برادر محسن اکبری را تقدیم وی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها