خبرهای داغ:

حضور فرمانده سپاه شاهرود در نشست معاونت های صالحین سپاه استان+ عکس

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در نشست مسئولان صالحین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به میزبانی بسطام شرکت و بر اثرگذاری این نظام در پایگاه ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۵۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
حضور فرمانده سپاه شاهرود در نشست معاونت های صالحین سپاه استان+ عکسبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در جلسه مسئولین صالحین استان سمنان به میزبانی حوزه علمیه فاطمه بنت اسد بسطام حضور یافت.
در این جلسه که معاونت تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) و معاونت های تعلیم و تربیت نواحی استان حضور داشتند در خصوص برنامه های صالحین بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری در این نشست با تقدیر از زحمات انجام شده در بحث صالحین در سطح استان و ناحیه شاهرود با تاکید بر بصیرت افزایی و معرفت شناسی و‌آگاهی بخشی در حلقه های صالحین بر نیازسنجی مخاطبین و حمایت از سرگروه ها و مربیان در خوراک دهی فرهنگی و معرفتی و بصیرتی تاکید کرد و گفت: ما در سپاه شاهرود هر هفته چهارشنبه ها اختصاص به صالحین و امورات آن دارد و با این معاونت ها و مسئولین مرتبط در سپاه شاهرود در این خصوص جلسه ها تخصصی برگزار می شود تا اثرگذاری این نظام بیشتر و بیشتر شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها