خبرهای داغ:

برگزاری یادواره ۳۳ شهید پایگاه امام حسین (ع) سرخه

یادواره ۳۳ شهید پایگاه امام حسین (ع) سرخه برگزار شد
کد خبر: ۹۱۶۰۸۶۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، یادواره ۳۳ شهید پایگاه امام حسین(ع) سرخه و شهید شاخص این پایگاه نوروز علی ایمانی نسب برگزار شد؛ حجت الاسلام و المسلمین میر علی اکبری با اشاره به اینکه این شهید والامقام افتخار شهرستان سرخه است،بیان کرد: همه این شهدا نور واحد و فرزند امام و رهبری هستند که در رکاب اهل بیت ایستادند و به فرمان ولی امر خود لبیک گفتند و تا پای جان خود در برابر دشمن ایستادند تا به فیض رفیع شهادت نائل شدند.
این کارشناس مذهبی با بیان اینکه انسان ها از زمان حضرت آدم تا خاتم بسیار ایستادند و با گذشتن از جان خود از ناموس و امنیت وطن دفاع کردند تا همه ما به اینجا برسیم و با امنیت در کنار خانواده‌ های خود زندگی کنیم افزود: این ها وعده‌های باطنی و الهی انقلاب بزرگ و شکوهمند اسلامی است؛ تا آنجا که افرادی بر سر نیزه می شوند تا این پرچم با اقتدار بالا و استوار بماند و این انقلاب که برای به دست آمدنش خون ها ریخته شد حفظ شود.
حجت الاسلام و المسلمین میر علی اکبری اظهار کرد: اولین گام فدایی ولایت شدن است و ما باید پشت سر ولایت محکم بایستیم و تابع و مطیع فرمان امام زمان خود یعنی امام خامنه ای (مد ظله العالی) باشیم. همه ما عقیده پرستیم و به گفته امام خمینی (ره) پای عقیده خود می ایستیم‌
وی ادامه داد: شهدا به قرآن عمل کردند و راهکارها و دستورات قرآنی را شیوه زندگی خویش قرار دادند و از طرفی والدین آنها نیز فرزندانی تربیت نمودند که اهل عمل به قرآن بودند به همین دلیل توانستند به چنین جایگاه رفیعی دست یابند.
وی تصریح کرد: انتخاب الگوی درست در رسیدن به نصرت و پیروزی اهمیت بسیاری دارد؛ مثلا اگر الگوی من حضرت فاطمه زهرا(س) باشد این نصرت حداکثری است؛ آنچنان که شهدا در تمامی عملیات ها از حضرات معصومین کمک می گرفتند و نام آنها را به عنوان رمز عملیات های خود انتخاب می کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها