خبرهای داغ:

چاپ کتاب حوالی باران از شاعر پاسدار هندیجان

در راستای ترویج فرهنگ ارزشمند رشادت ها و ایثار های شهدا و رزمندگان اسلام ، به همین منظور ، نخستین کتاب شعر بنام حوالی باران از مجموعه شعرهای سروان پاسدار علی حسن غلامی در هندیجان با موضوع دفاع مقدس به چاپ رسید .
کد خبر: ۹۱۶۰۴۰۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

سروان پاسدار علی حسن غلامی در شب شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با پیگیری و تلاش های مستمر نخستین کتاب شعر حوالی باران با موضوع دفاع مقدس در قالب شعر سپید با صد صفحه با همکاری انتشارات نظری تهران چاپ شد.

وی افزود : در کتاب شعر حوالی باران حدود ۶۷شعر کوتاه و بلند در قالب سپید پس از ماهاتلاش و پیگیری این کتاب شعر ارزشمند که یادآور ایثار شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است به چاپ رسید که به زودی رونمایی خواهد شد و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی بابیان زنده نگه داشتن نام شهدا و خاطرات این دلاور مردان گفت: هر کسی بتواند در توان خود قدمی برای شهدا در بازگو نمودن خاطرات و ایثار های دوران دفاع مقدس داشته باشد در کار جهاد هشت سال دفاع مقدس ثوابی دوچندان خواهد داشت.

سروان پاسدار علی حسن غلامی شاعر برجسته کشوری ، استانی و شهرستان هندیجان عنوان کرد : شعر های کتاب حوالی باران با دقت و صبر و حوصله و تحقیق و بررسی در تمام ابعاد دوران دفاع مقدس جمع آوری و به چاپ شد که به عنوان یک کار فرهنگی ارزشمند به نسل های کنونی و آیندگان ترویج و بازگو خواهد شد.

وی بابیان حفظ ارزش های دفاع مقدس برای نسل های آینده بیان کرد : کتاب و روایت ها در زمینه های شعر همگی باارزش است که نیاز است به عنوان یک الگو ترویج داد و در حفظ اینگونه شعر های باارزش تلاش و همت های دوچندانی داشته باشیم و کتاب شعر حوالی باران در بین مردم شهرستان یک امری مهم است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها