خبرهای داغ:

آماده سازی زمین چمن مصنوعی سرخه

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخه گفت: پروژه زمین چمن مصنوعی برای آماده سازی و ایجاد استاندارد‌ها بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۷۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، با توجه به فراهم شدن زمین چمن مصنوعی در شهرستان سرخه در خصوص نحوه واگذاری این زمین با غلام حسین قیومی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخه وارد گفتگو شدیم.
غلام حسین قیومی رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به اینکه رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی در خصوص راه اندازی این زمین و ایجاد شرایط و امکانات انجام گرفته است گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات فوتبال لیگ دسته سه و عدم وجود امکانات و استانداردهایی، چون سکوی تماشاگر، رختکن و سرویس بهداشتی، جانعلی مدیرکل اداره ورزش استان همت نمودند و در اولین گام با انعقاد قرارداد‌هایی با پیمان کاران و صرف هزینه‌ای بالغ بر پنجاه میلیون تومان سکوی صندلی‌های ذخیره ارسال نموده اند که در هفته آتی نصب خواهند شد.
وی با بیان اینکه در نظر داریم بقیه امکانات با توجه به اعتبارات سال ۹۸ انجام گیرد افزود: با توجه به عظیم بودن پروژه و اینکه بالغ بر پانصد میلیون تومان هزینه به دنبال دارد امیدواریم در سال آینده شرایط و استاندارد‌ها به طور کامل محیا و زمینه استفاده از زمین چمن فراهم شود. همچنین در نظر داریم زمین چمن بجای واگذاری به بخش خصوصی جهت استفاده بهتر ورزشکاران به هیئت‌های ورزشی واگذار نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها