خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود تاکید کرد:

مشارکت جدی مردم در برگزاری اجلاسیه شهدا شاهرود/اثرگذاری نمازجمعه در جامعه

امام جمعه شاهرود با تاکید بر مشارکت جدی مردم و مسئولین در برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با اشاره به سالروز برگزاری اولین نمازجمعه گفت:اگر نمازجمعه تاثیری در برنداشت این همه از سوی استکبار و ضد انقلاب مورد هجمه واقع نمی شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۸۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
مشارکت جدی مردم در برگزاری اجلاسیه شهدا شاهرود/اثرگذاری نمازجمعه در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نمازجمعه شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با اشاره به برگزاری اجلاس ۲ سالانه شهدا و بازخوانی عملیات مرصاد در این شهرستان را یادآور شد و افزود: مشارکت جدی مردم در این آیین و نیز هماهنگی مسوولان موجب شکوه بیشتر آن شده و اثرات مثبت بسیاری در پی خواهد داشت.
وی به سالروز عملیات مرصاد و نقش آفرینی رزمندگان این شهرستان هم اشاره کرد و گفت: شهدا به همه استان و کشور تعلق دارند، مردم شاهرود با تقدیم بیش از یکهزار شهید گرانقدر در دفاع مقدس حماسه آفریدند.
امام جمعه شاهرود به دیدار هیات عالی رتبه فلسطینی با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: برخی اعراب منطقه به آرمان‌های فلسطین خیانت‌های زیادی کردند که برگزاری نشست معامله قرن در بحرین یکی از آنهاست.
وی ادامه داد: آزادی فلسطین با مقاومت و امید کاملا قابل تحقق است، برگزاری هرنشست سازشکارانه به طور قطع محکوم به شکست است.
امام جمعه شاهرود در باره نابودی رژیم صهیونیستی هم گفت: این رژیم به خاطر مشکلات زیادی که با آن‌ها روبروست محکوم به فروپاشی است.
امینی خاطر نشان کرد: افزایش قدرت نظامی مقاومت، محاصره این رژیم از سوی نیرو‌های مقاومت، فساد‌های مالی و اخلاقی حاکمان این رژیم، کاهش احساس امنیت ساکنان مناطق اشغالی و مهاجرت معکوس از فلسطین اشغالی عواملی هستند که این رژیم را از درون متلاشی می‌کند و نیازی به اقدام نظامی نیست.
وی افزود: امروز همه فلسطینیان متوجه هستند که تنها راه پیش روی آن‌ها مقاومت است، برگزاری نشست‌های سازش چنددهه گذشته هیچ دستاوردی برای آن‌ها نداشته و بر تقویت بنیه رژیم اشغالگر افزوده است.
امام جمعه شاهرود از برگزاری نخستین نماز جمعه شاهرود در ۲۶ آذرماه سال ۵۸ به امامت مرحوم آیت الله طاهری یاد کرد و گفت: به گفته امام خمینی (ره) احیای نمازجمعه بزرگترین دستاورد نظام اسلامی بود، برگزاری این آیین اسلامی دستاور‌های زیادی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، خدمات، امنیت، دفاع و مباحث خلاقی و اعتقادی داشت.
امینی با بیان این که اگر نمازجمعه تاثیری در برنداشت این همه از سوی استکبار و ضد انقلاب مورد هجمه واقع نمی‌شد، ادامه داد: تقویت بنیه اخلاقی، مسایل اعتقادی و زمینه سازی وحدت همگانی از دیگر ثمرات نمازجمعه است.
امام جمعه شاهرود با بیان این که چهره‌های علمی و شاخص بسیاری در شرق استان سمنان وجود دارد، گفت: سهم فرزندان این خطه در تصدی مناصب استانی کم است.
وی به توقیف نفتکش ایرانی از سوی انگلیس هم اشاره کرد و افزود: آمریکا و انگلیس بدنبال ناامن سازی خلیج فارس هستند، عوارض ناامن شدن این منطقه فقط برای این نیست، بلکه دامنگیر همه جهان و بویژه کشور‌های منطقه نیز خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها