خبرهای داغ:

اجرای برنامه های طرح تابستانه در هندیجان

جانشین ناحیه سپاه هندیجان از اجرای برنامه های متنوع تابستانه فرهنگی ، ورزشی و تفریحی و زیارتی در پایگاههای مقاومت بسیج شهری و روستایی هندیجان خبر داد و گفت : بسیجیان در طرح تابستانه اوقات فراغت حضوری فعال و قابل به تحسین دارند.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۲۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

سروان پاسدار جمال الدین علوی زاده در شب چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : در طرح اوقات فراغت برای بسیجیان شهری وروستایی هندیجان برنامه های متنوع فرهنگی ، ورزشی، حلقات صالحین ، اردوهای تفریحی و زیارتی بصورت منظم و ویژه در حال برگزاری هستند.

وی افزود : در بخشی از برنامه ها برای دانش آموزان بسیجی هماهنگی های خوبی با اداره آموزش و پرورش هندیجان صورت گرفته که تا کنون با پیگیری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان شهرستان با بهترین کیفیت اجرایی شده اند که تا پایان فصل تابستان ادامه خواهد داشت.

وی بابیان برگزاری اردوهای برون استانی برای بسیجیان دانش آموز هندیجان گفت: با تلاش بسیج دانش آموزی و همکاری اداره آموزش و پرورش هندیجان در دو مرحله خواران و برادران بسیجی دانش آموز به اردوهای تربیتی به استان قم و زیارت حضرت معصومه (س)و مسجد جمکران اعزام شده اند.

سروان پاسدار سید علوی زاده جانشین ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : بسیجیان نوجوان و جوان در کنار بزرگسالان در برنامه های سه ماهه تابستانه طرح اوقات فراغت حضوری فعال دارند که از آنها به شایستگی تقدیر می شود و امیدوارم استفاده های خوبی از این طرح برده باشند.

وی بااشاره به برنامه های متنوع ورزشی در طرح اوقات فراغت بیان کرد : با هماهنگی پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان هندیجان و حوزه های مقاومت بسیج برادران ، خواهران و دانش آموزی برنامه های امسال طرح تابستانه نسبت به سال های گذشته با کیفیت تر و متنوع تر در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها