جانشین ستاد جشنواره شمیم خانواده:

ترویج فرهنگ پهلوانی از اهداف جشنواره شمیم خانواده است

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، گفت: ترویج فرهنگ پهلوانی در سایه رقابت های قهرمانی، از اهداف جشنواره شمیم خانواده است.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۱۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی در حاشیه برگزاری مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در دانشگاه شهرکرد، به خبرنگار ما گفت: به تعبیر سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) استان  ما امسال به صورت داوطلبانه میزبان جشنواره شمیم خانواده بوده است.

وی با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره به تأسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، افزود: ایجاد شور و نشاط در خانواده بزرگ کارکنان نیروهای مسلح و سپاه، رقابت سالم و سازنده، پر کردن اوقاف فراغت سالم همسران و دختران کارکنان و ترویج فرهنگ پهلوانی در سایه رقابت های قهرمانی، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

جانشین ستاد برگزاری جشنواره شمیم خانواده در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ما سعی کردیم فضایی را در راستای اجرای اهداف ذکر شده ایجاد کرده و علاوه بر ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها، سفیران خوبی در جهت معرفی فرهنگ ناب چهارمحال و بختیاری به سراسر کشور باشیم.

سرهنگ مولوی خاطرنشان کرد: از یکم مرداد ماه در قالب کمیته پذیرش و آمار، پذیرای تیم ها بودیم و در تاریخ دوم مرداد ماه نیز آئین افتتاحیه با حضور سردار علی فدوی، جانشین محترم فرمانده کل سپاه و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان ارشد استان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات این جشنواره در 6 رشته ورزشی، تصریح کرد: در کنار برنامه های ورزشی، برنامه های فرهنگی شبی با شهدا، استقبال از مهمانان، برگزاری نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، صنایع دستی، فضای مجازی و سواد رسانه ای در جهت معرفی توانمندی های استان و رونق تولید نیز برگزار شد.

جانشین ستاد برگزاری جشنواره شمیم خانواده در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین تجلیل از خانواده های معظم شهدا که در کاروان های ورزشی حضور داشتند، انجام شد.

وی با بیان اینکه کاری جذاب در افتتاحیه جشنواره شمیم خانواده انجام شد، خاطرنشان کرد: جشن تولد ۴ ساله این جشنواره و همچنین تولد دخترانی که در ۲ مرداد ماه متولد شده اند، برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار