خبرهای داغ:

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های حوزه بسیج حمزه سیدالشهدا کلاته خیج+ تصاویر

طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء منطقه کلاته خیج شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۵۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
سعید قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود با اشاره به اجرای طرح جوانه‌های صالحین در سه پایگاه حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء اظهار کرد: طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های شهید چمران روستای گرمن، شهید اشرفی اصفهانی روستای مزج و شهید صدوقی روستای پرو در موضوعات مختلف در حال اجراست.
وی افزود: این طرح با شعار (شادی، معنویت و آرامش در سایه مسجد) در قالب‌های دینی، فرهنگی، ورزشی و اردویی همراه با اهدا جوایز اجرا می‌شود.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء خاطر نشان کرد: کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن، تجوید، احکام و مسائل اعتقادی، اکران فیلم و آموزش سبک زندگی و مهارت آموزی و برگزاری مسابقات و آموزش فوتبال و والیبال و طناب کشی و دارت و اجرای اردو‌های فرهنگی زیارتی و جهادی از برنامه‌های این طرح برای نوجوانان و جوانان است.
قربانی با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت و آموزش مسائل مختلف دینی و فرهنگی و مهارتی از اهداف این طرح است گفت: استقبال نوجوانان و جوانان از این طرح در روستا‌ها بسیار خوب و چشمگیر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها