خبرهای داغ:

اعزام بسیجیان هندیجان به مشهد

تعدادی از بسیجیان حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهدای امامزاده عبدالله(ع) هندیجان به اردوی زیارتی، سیاحتی مشهدمقدس ، قم و مرقد امام راحل به مدت ۱۲روز اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۱۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، شرایط حضور بسیجیان در اردوی ۱۲روزه مشهد مقدس شامل کسانی شده که بصورت منظم در کلاس های قرآنی در قالب حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهدای امامزاده عبدالله هندیجان حضور فعال داشته اند شده که با همکاری خیرین این اردوی زیارتی ، سیاحتی انجام گرفته شد.

 طبق یک برنامه ریزی منظم و هماهنگ شده هر ساله اردوی زیارتی ، سیاحتی پایگاه مقاومت بسیج شهدای امامزاده عبدالله (ع)به منظور افزایش روحیه معنوی و قدردانی از تلاش ها بسیجیان که در کلاس های قرآنی و بصیرتی حضوری خوب در طول سال دارند انجام می گیرد.

 

در کنار اردوی زیارتی ، سیاحتی به مشهد مقدس برنامه های متنوع دیگری طبق زمان بندی شامل زیارت حضرت فاطمه معصومه (س)و مسجد جمکران در قم و زیارت مرقد امام راحل در تهران انجام می گیرد.

از دیگر برنامه های متنوع فرهنگی که در ۱۲روز اردوی زیارتی، سیاحتی مشهد مقدس انجام می گیرد کلاس های آموزش روخوانی قرآن همراه با مسابقات متنوع فرهنگی ورزشی است که در حال انجام برای بسیجیان است .

در ادامه گزارش ، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای امامزاده عبدالله(ع) هندیجان استقبال خوبی از این اردوی زیارتی، سیاحتی داشتند که در این اردو حضور نوجوانان و جوانان بسیجی قابل تحسین و تقدیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها