خبرهای داغ:

تجلیل از 50 تولید کننده برتر کشاورزی در سربیشه

از تولیدکنندگان، روستائیان و عشایر برتر بخش کشاورزی در شهرستان سربیشه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۲۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، 50نفر از تولید کنندگان ، روستاییان و عشایر برتر در بخش کشاورزی سربیشه که 47نفر برتر شهرستان  و 3 نفر نمونه برتر در سطح ملی بودند طی مراسمی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.


 محمدی فرماندار شهرستان سربیشه در این مراسم گفت : دشمنان ایران مردم و ملت ایران را نشناخته اند فکر می کنند با تحریم و فشار می توانند نارضایتی در بین مردم ایجاد کنند، کشاورزان اسوه و نمونه تولید هستند باید قدر آنها را دانست و هیچ فاصله ای نباید بین کشاورز، مردم و مسئولین باشد. کمک به کشاورز ، کمک به شهرستان ، استان و کشور است.


مهندس آرزومندان معاونت اداره ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : از 158نمونه ملی 14نفر متعلق به استان خراسان جنوبی هستند و در دومین سال متوالی خراسان جنوبی رتبه دوم را در عرصه کشاورزان برتر کسب کرده است.

 

دکتر نظر افضلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  در این مراسم از تخصیص 150میلیون یورو توسط مجلس جهت بندهای خاکی و تخصیص اعتباراتی بابت خسارت سیل خبر داد و گفت : سد سیاهو 17میلیون مترمکعب آب می تواند در خود ذخیره کند. اینها پتانسیل هایی هست که باید نظارت شود لذا باید نهضت سد سازی در یک طرح ضربتی انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها