خبرهای داغ:
در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا،

نشست فرمانده سپاه شاهرود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی+ تصاویر

در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود، نشست فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۲۵۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود نشست فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این شهرستان در دفتر رئیس این دانشگاه با حضور جانشین سپاه و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی و مدیر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست در خصوص همکاری این دانشگاه در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود و برپایی غرفه‌های بهداشتی و درمانی و حضور اکیپ‌های بهداشتی درمانی در طول این اجلاسیه بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری در این دیدار با تشکر و قدردانی از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در راستای ارتقا سلامت جامعه و تعامل و همکاری با بسیج جامعه پزشکی بر همدلی و همراهی در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا تاکید کرد.
دکتر رضا چمن نیز در این نشست با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا و ادای دین به شهدا بر همکاری و همراهی در برگزاری این اجلاسیه تاکید کرد و بر در اختیار بودن امکانات این مجموعه در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن اجلاسیه و خدمت به مردم تصریح کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها