سرپرست سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر:

بسیج دارای ظرفیت بالایی در عرصه‌های مختلف است

سرپرست ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر از اجرای پروژه‌های طرح همبستگی ملی در خصوص ساخت منازل سیل زدگان خوزستان با همکاری شهرداری منطقه 2 بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۲۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

 بسیج دارای ظرفیت بالایی در عرصه‌های مختلف است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، سرهنگ غلامرضا شهابی سرپرست سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در نشست با شهردار منطقه ۲ بوشهر گفت: بسیج دارای ظرفیت بالایی در عرصه‌های مختلف است و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

وی از ساخت خانه‌ها، درخت‌کاری، ساخت مسجد و مدرسه و اجرای طرح‌های آبرسانی به عنوان برخی از اقدامات بسیج سازندگی در بوشهر نام برد و افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی شاهد عملکرد خوبی از بسیج سازندگی هستیم.

سرپرست سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با اشاره به خدمات رسانی گروه های جهادی  بوشهر در خدمات رسانی به سیل زدگان خوزستان اضافه کرد: گروه‌های مختلف بسیج در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم  و سیل زده اعزام می‌شوند و در این راه شاهد محرومیت‌زدایی و رسیدگی به نیازهای این مناطق هستیم.

وی از آمادگی بسیج سازندگی شهرستان بوشهر برای همکاری در پروژه‌های محرومیت زدایی و برنامه‌های فرهنگی خبر داد و این امر را سبب کاهش هزینه‌ها دانست .

در ادامه این نشست آرمین پژمان الهی شهردار منطقه 2 بوشهر با بیان تعامل بین شهرداری و بسیج سازندگی بوشهر اظهار داشت : شهرداری بوشهر در زمینه طرح جهاد همبستگی ملی ، آمادگی کامل جهت  ساخت خانه به منظور سیل زدگان خوزستان و همچنین حمایت از گروه های جهادی در خصوص محرومیت زدایی وخدمات رسانی به نیازمندان و انجام کارهای فرهنگی دارد.

 

شایان ذکر است در پایان این نشست مشترک، با اهدای تندیس از طرف بسیج سازندگی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر از مهندس پژمان اللهی شهردار منطقه۲ تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

 

بسیج دارای ظرفیت بالایی در عرصه‌های مختلف است

 

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار