خبرهای داغ:

خانواده شهید «مهدی‌پور» در اهواز تجلیل می‌شوند

با حضور اقشار مختلف مردم خانواده شهید نورعلی مهدی‌پور از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان در اهواز تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۰۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان خوزستانی، خانواده یک شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در اهواز تجلیل می‌شوند.

در این برنامه معنوی که از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان برگزار می‌شود خانواده شهید نورعلی مهدی‌پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل می‌شوند.

آئین تجلیل از خانواده شهید نورعلی مهدی‌پور امروز سه‌شنبه بیست و پنجم تیرماه از 21:15 آغاز می‌شود که جمعی از ایثارگران و رزمندگان اسلام در این برنامه شرکت می‌کنند.

این برنامه در اهواز، خیابان امام خمینی(ره) شرقی، نبش مسجد مسلم بن عقیل(ع)، خیابان شهید خان چین 2 برگزار می‌شود که جمعی از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس در آن حضور می‌یابند.

در آئین تجلیل از خانواده شهید نورعلی مهدی‌پور حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد و یکی از روحانیون استان خوزستان نیز سخنرانی می‌کند.

همچنین زیارت پرفیض عاشورا توسط مداحان اهل بیت(ع) به یاد شهید نورعلی مهدی‌پور و دیگر شهدای گلگون کفن قرائت می‌شود.

در پایان این برنامه نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده شهید نورعلی مهدی‌پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل می‌آید.

شهید نورعلی مهدی‌پور در روز ششم فروردین ماه سال 1345 در روستای هفت شهیدان مسجدسلیمان دیده به جهان گشود که با تولدش شادی را برای خانواده به ارمغان آورد.

این دلیرمرد خوزستانی در زمان حمله رژیم بعث عراق به خاک ایران در تاریخ بیست و یکم مهرماه سال 1363 به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید خوزستان ثبت کرد.

شهید نورعلی مهدی‌پور در زمان شهادت 18 ساله بود و مزارش در گلزار شهدای روستای هفت شهیدان مسجدسلیمان زیارتگاه عاشقان است.

انتهای پیام/ح

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظرات
پر بیننده ها