خبرهای داغ:
صبح امروز صورت گرفت

اعزام جهادگران خراسان جنوبی به کاظمین

اولین گروه جهادی ۱۰ نفره امروز سه شنبه به همراه تیم عتبات عالیات عازم کاظمین شدند.
کد خبر: ۹۱۵۶۸۷۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی استان صبح امروز در مراسم بدرقه گروه‌ جهادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مذاکرات با ستاد بازسازی عتبات عالیات برای استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و جوانان مومن انقلابی پایکار جهت کمک و خدمت رسانی در عتبات عالیات صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: با هماهنگی انجام شده اولین گروه جهادی ۱۰ نفره امروز سه شنبه به همراه تیم عتبات عالیات عازم کاظمین شدند که به مدت ۳۰ روز در زمینه شستشوی پتو‌های مورد استفاده در اربعین و زمینه سازی مقدمات خدمت به زائرین اربعین حسینی امسال انجام وظیفه خواهند نمود.

مسئول بسیج سازندگی استان گفت: با حضور این عزیزان در عتبات عالیات هم زمینه رشد معنوی جوانان فراهم شده و هم نوعی جهاد و خدمت رسانی است.

وی بیان داشت: در ایام اربعین حسینی نیز حضور گسترده جوانان جهادگر را در کمک به خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی را خواهیم داشت.

هنری خاطرنشان کرد: خدمت و جهاد حد و مرز نمی‌شناسد و در هر کجا نیاز به کمک باشد حضور پیدا می‌کنند.

وی اظهار داشت: در ادامه همکاری‌ها هم به دنبال این هستیم که از ظرفیت گروه‌های جهادی تخصصی در کمک به بازسازی اماکن مقدسه عتبات استفاده شده و بطور متقابل در استان از ظرفیت افراد تخصصی عتبات در خدمت رسانی و محرومیت زدایی در طول سال در استان استفاده کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها