خبرهای داغ:

۸۰۰ دانش آموز خوزستانی در برنامه "فصل رویش" شرکت می‌کنند

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان از برگزاری دوره فصل رویش ویژه ۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر خوزستانی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۳۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین اکبر محمدیان، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان با اشاره به برگزاری دوره فصل رویش ویژه دانش آموزان خوزستانی، اظهار داشت: این دوره با محوریت مباحث فرهنگی و آشنایی با دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای 800 دانش آموز دختر و پسر خوزستانی از 9 تیرماه آغاز و تا 15 شهریورماه ادامه ادامه دارد.

وی پیرامون فعالیت‌های تابستانه اتحادیه عنوان کرد: برنامه تابستانه فصل رویش در سه محور فرهنگی، معرفتی و دانش افزایی در همه دفاتر استانی (16 دفتر) اتحادیه با حضور مدرسان مطرح استانی در حال برگزاری است و در پایان، اردوی ویژه برگزیدگان دوره به مشهدمقدس برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان در رابطه با محتوای دوره بیان کرد : محتوای دوره در رابطه با تهدید‌های صورت گرفته در بدنه قشر دانش آموز، پرسش و پاسخ با محوریت مباحث اعتقادی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ، دشمن شناسی و شیوه‌های تقابل با دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محور‌های دوره فصل رویش کار تشکیلاتی صرف با دانش آموزان است؛ از سوی دیگر 80 درصد برگزاری برنامه‌های تابستانه و اجرای شان بر عهده دانش آموزان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیانگفت: تلاش داریم به صورت عملیاتی دانش آموزان را با کار تشکیلاتی، گروهی و جمعی در طول دوره‌های تابستانه آشنا کنیم تا در مدرسه از پس کار‌های مشترکی که به بدان‌ها محول می‌شود ، برآیند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار