خبرهای داغ:
همزمان با دهه کرامت:

اهداء یک باب منزل مسکونی به آموزش و پرورش شاهرود

خانواده خیّر مدرسه ساز شاهرودی، در دهه کرامت یک باب منزل مسکونی را برای ساخت مدرسه ابتدایی، به آموزش و پرورش این شهر اهداء نمودند.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۳۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
به گزارش بسیج از شاهرود؛ همزمان با دهه کرامت، خانواده جلالی، یک باب منزل مسکونی را جهت اختصاص منافع آن برای ساخت مدرسه دوره ابتدایی در شاهرود اهداء نمودند.
بانو نیکوکار زهره جلالی هدف از این اقدام را اینچنین بیان کرد: چیزی را که خدا به ما داده است را به بندگان او منتقل کردیم. وی درخواست نمود منافع این ملک به ساخت مدرسه ابتدایی اختصاص یابد، تا نعمت تعلیم و تربیت از کودکان دریغ نشود.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود در تجلیل از این اقدام سخاوتمندانه و فرهنگ دوستانه خانواده محترم جلالی گفت: خیرین با خدا معامله می‌کنند و در این معامله، میراثی ارزشمند برای دنیا و رحمت و مغفرت خداوند متعال برای خیرین، باقی می‌ماند.
توافق نامه واگذاری این ملک (منزل مسکونی) با حضور سید محمد موسوی (معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود)، افلاطون حکیمی نماینده خیرین مدرسه ساز استان و عصمت السادات سیف نماینده بانوان خیّر مدرسه ساز استان، به نماینده آموزش و پرورش (معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود) اهداء شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها