خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه شاهرود و هیئت همراه با رئیس اداره ورزش و جوانان+ تصاویر

فرماندهی و معاونت تربیت بدنی و مسئول بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه شاهرود با رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۸۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود از اداره ورزش و جوانان این شهرستان بازدید و با رئیس این اداره دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که مسئول بسیج ورزشکاران و معاونت تربیت بدنی سپاه نیز حضور داشتند در خصوص همکاری و تعامل بیش از پیش سپاه و بسیج با این اداره تاکید شد.
مجید محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با خیرمقدم به فرمانده سپاه گزارشی از فعالیت های این اداره در بحث ورزش و جوانان ارائه و بر تعامل و همکاری و همراهی با بسیج و سپاه تاکید و این تعامل و همکاری را برای شهرستان مفید دانست و بر اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی برای نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت های این اداره در راستای ترویج فرهنگ ورزش و اهمیت دادن به جوانان بر همکاری و تعامل بیش از پیش تاکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا در بحث فرهنگی و جوانان بیشتر اهمیت و کارهای هدفمند و اثرگذاری را در برابر جنگ نرم دشمن انجام دهیم و این آمادگی در سپاه و بسیج برای همکاری و همراهی وجود دارد.
در این نشست در خصوص فعالیت های ورزشی بسیج و سپاه و برگزاری جشنواره های ورزشی بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها