خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در نشست طرح ملی جهاد همبستگی مطرح کرد:

ساخت و تعمیر 30 واحد مسکونی سیل‌زدگان توسط سپاه اندیمشک

سرهنگ احسان کریمپور در حاشیه نشست طرح ملی جهاد همبستگی که در فرمانداری اندیمشک برگزار شد، گفت: سپاه شهرستان اندیمشک برنامه ریزی های لازم برای احداث و مرمت 30 واحد مسکونی در مناطق سیل زده را بر عهده گرفته است.
کد خبر: ۹۱۵۴۳۸۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: ناحیه مقاومت بسیج از تمام ظرفیت های لازم برای تعمیر و احداث ۳۰ باب منزل مسکونی سیل‌زدگان استفاده خواهد کرد.
وی افزود: طرح جهاد همبستگی ملی به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زدگان همزمان در اندیمشک و مناطق مختلف کشور در حال اجرا است.
بنا بر این گزارش طرح جهاد همبستگی ملی با محوریت بسیج سازندگی سپاه اندیمشک و با پشتیبانی ادارات ،نهادها و کمک و مشارکت خیرین جهت بازسازی و مرمت منازل سیل زده شوش دانیال اجرا خواهد شد.

فرماغنده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز عید فطر فرمودند:یکی از کارهای لازم و ضروری رسیدگی به مسائل سیل زدگان است که مسئولان باید با جدیت مشکلات آنها را پیگیری و حل کنند.
وی افزود: در این راستا و بر اساس ابلاغیه ریاست سازمان بسیج به سپاه های استانی تعداد ۵۰۲ واحد ساخت منازل به سپاه حضرت والیعصر(عج) گزارش شده است که تعداد 30 واحد آن برای تعمیر و مرمت به شهرستان اندیمشک واگذار شده است.
سرهنگ احسان کریمپور گفتت: لذا می‌بایست از تمامی ظرفیت های موجود شهرستان ادارات و نهادها و مساجد، خیرین، اصناف، بازاریان و گروه‌های جهادی برای انجام این ماموریت استفاده کرد.

شهرستان اندیمشک بعنوان معین شهرستان شوش دانیال معرفی شده و در این طرح گروه‌های جهادی بسیج در منطقه هدف حضور پیدا کرده و اقدام به خدمات رسانی خواهند کرد.

سیل و طغیان رودخانه‌های استان خوزستان در اوایل سالجاری موجب وارد آمدن خسارت‌های چشمگیری به بخش‌های مختلف این استان شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها