خبرهای داغ:
به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین،

کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در شاهرود

کارگاه آموزشی عفاف و حجاب و سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) بمناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۳۶۷۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
دکتر محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی عفاف و حجاب و سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) بمناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین در شاهرود اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با بیان مباحث تعریف حجاب، چرا حجاب، حجاب در دختران و پسران، انواع حجاب، تشریح فلسفه حجاب توسط اساتید مرتبط و متخصص با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب، حفظ کرامت دختران، در دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) برگزار گردید.
وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم آیات متعددی در مورد حجاب که نشانگر اهمیت این مقوله در دین مبین اسلام است، لذا باید این موضوع را با جدیت بیشتری در تمامی عرصه‌ها مورد توجه قرار دهیم و در راه ترویج حجاب و عفاف تلاش نماییم.
این کارگاه آموزشی ۱۳ تیرماه و از ساعت ۲۱ برگزار گردید که در ادامه کارگاه از دختران نمونه و فعال این موسسه فرهنگی نیز تقدیر بعمل آمد.
شایان ذکر است این کارگاه آموزشی در پایان به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها