خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

۵۰۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در گلستان برگزار می‌شود

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: همزمان با دهه کرامت بیش از ۵۰۰ برنامه از سوی هیئت‌های مذهبی، مساجد، تشکل‌های دینی، روحانیون، هیئت‌امنا، دهیاران، شوراها و پایگاه‌های بسیج در شهرها و روستاهای استان گلستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۲۹۳۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،«حجت الاسلام نورالله ولی نژاد» به مناسبت ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت گفت: علما و مراجع احترام زیادی برای حضرت معصومه (سلام الله علیها) قائل بودند و حضرت معصومه کریمه اهل‌بیت و امام رضا (علیه السلام) کریم اهل‌بیت هستند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ایام دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) آغاز و با تولد امام رضا (علیه السلام) پایان می یابد و در این دهه برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته بیش از 500 برنامه از سوی هیئت‌های مذهبی، مساجد، تشکل‌های دینی، روحانیون، هیئت‌امنا، دهیاران، شوراها و پایگاه‌های بسیج در شهرها و روستاهای استان در دهه کرامت برگزار می شود.

حجت الاسلام ولی نژاد اظهارداشت: در این دهه دو کاروان خدام حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا (علیه السلام) در استان حضور می یابند. 

وی خاطرنشان کرد: کاروان خدام حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) از روز گذشته (چهارشنبه 12 تیر) وارد استان شد و به مدت چهار روز در گلستان حضور دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: کاروان خدام رضوی نیز از روز (شنبه 15 تیر) وارد استان می شوند و تا پایان دهه کرامت در استان برنامه خواهند داشت.

 ‌
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها