خبرهای داغ:

سالگرد شهید «اصل‌غوابش» در اهواز برگزار می‌شود

پسر شهید عبدالکریم اصل‌غوابش گفت: چهارمین سالگرد شهادت این دلیرمرد با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۵۲۷۷۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

مجید اصل‌غوابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اهواز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: چهارمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید عبدالکریم اصل‌غوابش از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این آئین با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام و بسیجیان برگزار می‌شود و مردم خوزستان یاد این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

پسر شهید عبدالکریم اصل‌غوابش اضافه کرد: آئین بزرگداشت سالگرد شهادت این رزمنده دلیر در مسجد امام حسن‌مجتبی(ع) اهواز واقع در کوی ابوذر (حصیرآباد) خیابان شهید نظرآقایی(خیابان 5) برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: آئین گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید عبدالکریم اصل‌غوابش از شهدای مدافع حرم خوزستان روز جمعه 14 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود.

اصل غوابش ادامه داد: در آئین چهارمین سالگرد شهادت عبدالکریم اصل‌غوابش جمعی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم خوزستان حضور می‌یابند.

شهید عبدالکریم اصل‌غوابش از شهدای مدافع حرم خوزستان و اهواز فررند علاوی است که در روز بیست و پنجم دی ماه سال 1348 در محله محروم حصیرآباد اهواز دیده به جهان گشود.

این دلیرمرد خوزستانی در دوران هشت سال دفاع مقدس همراه دیگر رزمندگان اسلام در جبهه حضور یافت و به نبرد با دشمنان دین و میهن پرداخت.

پس از هجوم گروه‌های تکفیری به کشورهای اسلامی شهید عبدالکریم اصل‌غوابش برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) به سوریه رفت.

سرانجام این دلاور سپاه اسلام در تاریخ 19 تیرماه سال 1394 به فیض شهادت نائل آمد و نامش در زمره شهدای مدافع حرم ثبت شد.

شهید عبدالکریم اصل‌غوابش در سن 46 سالگی در منطقه عمومی تدمر سوریه به فیض شهادت نائل شد و مزارش در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز در کنار دیگر مدافع حرم زیارتگاه عاشقان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها