خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد

اولویت پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در حوزه آب و اشتغال/ اجرای بیش از 40 پروژه در سال جاری

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: اولویت پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی در سال 98 آب و اشتغال بوده که تعداد 35 پروژه به مبلغ یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان مربوط به آب کشاورزی و تعداد 7 پروژه به مبلغ 560 میلیون تومان مربوط به اشتغال است.
کد خبر: ۹۱۵۲۵۹۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه های بسیج سازندگی استفاده از ظرفیت اعتباری کلیه نهادها و دستگاههای خدمت رسان برای کمک به اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم استان است .

 

وی افزود: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به منظور تامین بخشی، از اعتبار مورد نیاز پروژه ها با کمک مردم، خیران و دستگاه های اجرایی استان فعالیت دارد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در اواخر سال گذشته تفاهم نامه جدیدی با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه منعقد شد، گفت: مطابق آن تفاهم نامه قرار شد 63 پروژه با اعتبار 3 میلیارد تومان اجرا شود.

 

هنری اظهار کرد: 50 درصد این اعتبارات توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تامین شده و مابقی سهم استانی شامل دستگاههای اجرایی مرتبط ، مشارکت مردمی و کمک خیران است.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه اولویت پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی در سال 98 آب و اشتغال بوده تعداد 35 پروژه مربوط به آب کشاورزی احیا و مرمت قنوات ، استخر ذخیره آب ، کانال انتقال آب و آبخیزداری به مبلغ یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در بحث اشتغال نیز امسال پروژه های عمرانی تعریف شده در خصوص کمک به احداث کارگاه های تجمیعی اشتغال و فروشگاه عرضه مستقیم تولیدات روستایی به تعداد 7 پروژه و مبلغ 560 میلیون تومان است.

 

هنری خاطرنشان کرد: سایر پروژه ها در زمینه فرهنگی و مذهبی از جمله مساجد ، خانه عالم ، گلزار شهدا ، مجموعه فرهنگی و مذهبی و ایستگاه دیجیتال تلویزیون است که با توجه به واریز مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان از این تفاهم از طریق قرارگاه محرومیت زدایی سپاه عملیات اجرایی پروژه ها آغاز شده و 25 پروژه در حال کار است .

 

وی با بیان اینکه این پروژه ها در تمام شهرستانها تعریف شده و برا اساس اولویت بندی مردمی مشخص شده، گفت: انشاءالله با تعامل سازنده با کلیه دستگاههای اجرایی و تامین به موقع سهم مشارکتی پروژه ها ، قبل از موعد مقرر این پروژه ها به اتمام رسیده و بتوانیم منابع بیشتری از این طریق جذب کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها