پایانی بر دوری که سی سال طول کشید

از رئیسعلی تا شهید سلیمی حاصل خاک شهیدپرور است

مراسم استقبال پرشور مردم بوشهر از پیکر شهید غلامرضا سلیمی امروز عصر در فرودگاه بین المللی بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۶۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷

از رئیسعلی تا شهید سلیمی حاصل خاک شهیدپرور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر پیکر پاک شهید والامقام غلامرضا سلیمی امروز عصر در فرودگاه شهر بوشهر در میان انبوه مردم ولایتمدار وارد استان شد و به فراق ۳۱ ساله خود با این دیار رئیسعلی پرور خاتمه داد.

مراسم شبی با شهدا فردا شب ساعت ۲۱ در مسجد توحید شهر بوشهر برگزار میشود و مراسم تشییع شهید سلیمی صبح سه شنبه ۱۱ تیر ماه ساعت هفت و سی دقیقه صبح از بسیج مرکزی تا انتهای خیابان توحید با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی، و چهره‌های مانای هشت سال دفاع مقدس و همچنین مردم شهید پرور استان برگزار میشود.

شهید غلامرضا سلیمی فرزند درویش متولد ۱۳۴۷ در روستای سالم آباد از توابع بخش دلوار تنگستان استان بوشهر است که در سال ۱۳۶۷ و در تک دشمن به شهادت رسید، اما پیکر مطهرش در منطقه زبیدات ماند و در شمار شهدای مفقود الاثر قرار گرفت.

سه شنبه ساعت ۲۲ مراسم وداع با شهید در حسینیه سید الشهدا زادگاه شهید در روستای سالم آباد و در شهرستان تنگستان برگزار میشود و مراسم تشیع و خاکسپاری شهید والامقام غلامرضا سلیمی عصر روز چهارشنبه ۱۲ تیر ماه از روبه روی سپاه دلوار تا گلزار شهدای روستای سالم آباد واقع در امامزاده جعفر (ع) برگزار می شود.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار