خبرهای داغ:

برگزاری جلسه توجیهی مسئولین گروه های جهادی در آغاجاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار محمدصالح جمالی از برگزاری جلسه توجیهی برای مسئولین گروههای جهادی بسیج در شهرستان آغاجاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۶۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹

سرهنگ دوم پاسدار جمالی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری اظهار کرد: طبق هماهنگی های مسئول بسیج سازندگی ناحیه و دعوت از سخنران از بسیج سازندگی سپاه ولیعصر عج مقدمات جلسه توجیهی برای مسئولین گروه های جهادی صورت گرفت.

ایشان ضمن تشکر از تمامی گروههای جهادگر بسیجی و مسئولین پر تلاش این گروهها از برگزاری جلسه توجیهی برای مسئولین گروههای جهادی بسیج در شهرستان آغاجاری با حضور برادر پاسدار سلیمانی از بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر عج خبر داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری اعلام کرد: در این جلسه پر بار و کاربردی مسئولین گروههای جهادی بسیج شهرستان ،مسئولین بسیج سازندگی حوزه ها، فرمانده هان حوزه ها و پایگاهها شرکت داشتند.
وی ادامه داد: در ابتدای جلسه آقای سلیمانی اشاره ای به مناطق سیل زده نمودند و از همه گروه های جهادی خواست عزم خود را جهت نهایت تلاش برای کمک رسانی به این مناطق جزم نمایند. و در ادامه برنامه ها و طرح های سازندگی در سال ۹۸ را تشریح کردند. و همچنین ابراز خرسندی خود را از عملکرد گروههای جهادی در شهرستان آغاجاری بخصوص گروه های فعال در بخش و روستاها اعلام کردند.
سرهنگ جمالی تسریع کرد: سخنران این جلسه برادر سلیمانی در پایان از همه بسیجیان جهادگر تشکر کردند و به درد دل ها و مشکلات حاضرین که عمده این مشکلات حمایت مالی از طرح های محرومیت زدایی بود گوش دادند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها